Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt webdesign 800 kr.!!!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er :)

Jeg er en ung freelance grafiker fra Odense, der efter en længere periode med en masse arbejde nu igen er åben for nye projekter.

Jeg designer unikke webdesigns for 800 kr. ( + 200 kr. pr. ekstra individuelt designet side )

Mit portfolie kan ses på: http://www.flickr.com/photos/alexanderspliid/

Jeg kan kontaktes på: Alexanderspliid@hotmail.com

I er selvfølgelig også velkomne til at skrive i tråden :)

-Alexander Spliid

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 18:50

Wow - der er godt nok noget flot design imellem! Lækkert arbejde!

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 18:59

Hej med dig.

Jeg har gemt din mail-adresse. :)

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du rigtige referencer , hvor det ikke kun er billeder. ?

Hvilken system arbejder du med ,Asp , PHP kode sprog ?

Hvilken CMS system bruges wordpress mv.?

Tjekker du alle browser om hjemmeside virker ?

Kodes hjemmeside rimelige altså , altså uden de store fejl der påvirker google , det er nærmest umuligt at lave hjemmesider hvor de kodes helt korrekt www.w3.org ?

Prisen synes jeg virker utrolige billige , de da flest hjemmesider går mere end 2-3 dage at lave vis de skal kodes rimeligt og opsætte et standard CMS system .Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:27

@ mikael - Jeg har "rigtige" referencer, men er i de fleste tilfælde ikke meget for at vise dem frem, da det ikke er mig selv der har kodet disse referencer

Jeg står som udgangspunkt kun for designet / layoutet hvilket afleveres i en billedfil (PSD-fil) . Så hvad du ser i mit portfolio er mit færdige arbejde.

Resten af dine spørgsmål er lidt overflødige i det, jeg som sagt kun står for design og ikke selve opsætningen :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nå med design og opsætning hænger jo samme, da alle design ikke bare kan opsættes i alle CMS systemer , det ser jo tit noget anderledes , ud når det ligges i et CMS systemet , end et billedet ser ud , så vis de 2 led ikke samarbejder , er der stor sikkerhed for din kunde måske ikke kan bruge designet til noget.

jeg har i hvert fald været ude for at design ikke kan bruges da det så fuldstændig anderledes ud da det blev opsat i et CMS system .

I mit sidste samarbejde hoppet højre side bar i browser , det kan selvfølgelige også være umuligt at tilpasse alle design til alle CMS systemer , så samarbejde er vigtig

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael, jeg vil på ingen måde give dig ret. Du drager nogle helt forkerte konklusioner.
Det er grafikeren uvedkommende og slet ikke et krav at kunne udvikle eller andet.

Det må være udvikleren som skal omsætte det som designeren har lavet til funktionel kode, med udgangspunkt i design og layout leveret af designeren.

Hvis der er stor forskel på hvordan det ser ud når det er designet, og når det er udviklet, er bestemt ikke designerens skyld, men simpelthen begrænsninger hos udvikleren eller den brugte platform.

Sjovt nok hænger denne del også sammen med hvor mange penge man betaler for opsætningen og kodningen af designet. Men derimod hvis du som kunde sætter krav til at designet skal kunne implementeres direkte ind i standardmoduler fra feks joomla, vil de fleste designere også tage højde for dette.

Men scenarioerne er vidt forskellige, alt efter ambitionen på projektet. Til større projekter kan det være en fordel af designeren indgår i et samarbejde med udvikleren, om hvordan enkelte funktioner skal udarbejdes så designet virker så funktionelt som muligt, med god brugervenlighed for brugeren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26

jeg mener bestemt ikke penge og kvalitet hænger ikke samme min nuværende side brugte jeg sidste gang 20.000 kr. på ,

Første gang betalte jeg sidste år 23750 kr. for en hjemmeside , jeg skulle kontakte webmaster ved mindste ændringer i bookingformularen , jeg synes det er mange penge at bruge på en hjemmeside og i sidste ende bliver det over 100.000 kr. for en hjemmeside , derfor hænger kvalitet og pris ikke altid samme i hvert fald i mit tilfælde.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:35

Jeg læste i en anden tråd dine forliste web eventyrer, og det virker til at du har vundet bonuspakken.

Forhåbenlig er du rustet til at gennemskue den rigtige leverandør fremadrettet, men hold da op det er dyre lærepenge.

Jeg håber du har fundet en pålidlig leverandør, samt at du har en fornuftig betalingsaftale :O)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:19

Kunne ikke være mere enig, så du sparede mig for selv at skrive en lang smøre om dette!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)