Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WideEyes siger goddag

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej alle

Som den velopdragne unge mand jeg er, vil min moar blive tosset hvis jeg ikke hilser pænt på alle inden jeg bidrager med mine indlæg og gør mit til at biddrage til den fortsatte succes Amino allerede er.

Med andre ord så vil jeg gerne præsentere mig selv som ny bruger på Amino.

Jeg har i ca 2 år arbejdet med WideEyes - mere eller mindre på fritidsplan - og er nu ved at udvide og gå fuld tid.

WideEyes laver Virtuelle Rundture - se os på www.WideEyes.dk - der består af HDR (High Dynamic Range) panoramabilleder sat op i et grafisk design med div features og egenskaber såsom interaktiv grundplan, mulighed for at gå fra lokale til lokale o.m.a.

Erfaringer fra udlandet viser at det er den mest effektive måde at fremvise hoteller, restauranter, huse, turistmål etc. etc. Ideen er at lever man på den ene eller anden måde af sine faciliteter så er man også tjent med at kunne vise dem frem så effektivt som muligt.

Jeg håber I vil tage godt imod mig. Jeg ved allerede nu at jeg vil få stor brug på Jeres respons og håber på at kunne bruge dette forum som sparringspartner.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:55
Hej Morten

Velkommen til

Stefan Avivson

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:01
Meget fine effekter.

Siden er bookmarked hos mig under "noget, man måske får brug for en dag".

Velkommen til amino.

Her er masser at lære.

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:07
Hej og velkommen!

Det er meget flotte billeder, dine sider ligger allerede som et bookmark. Jeg skal have dig i baghovedet til et par projekter. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:07
Hej Hans

Tak for det.

Jeg ved hvor vigtigt det er med et godt netværk. Håbet med Amino er selvfølgelig også at udbygge dette netværk. Både så jeg selv ved hvor jeg skal henvende mig når jeg har brug for hjælp, mne også for at kunne hjælpe andre.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:13
Hej Morten

Velkommen til.

Du er også bookmarket her.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:32
Tak skal I have alle sammen.

Det er virkelig lækkert med lidt ros, for til tider er det en rigtig hård kamp - som I jo nok alle kender til.

Men jeg tror på mit medie og tror på at mange brancher kan drage fordel af det jeg laver. Allerede nu har jeg lavet rundture af en bil, brudeforretning, hotel, restaurant, møbelforretning o.m.a.  så jeg ved at det er bredt anvendeligt.

forslag til andre oplagte målgrupper modtages med stor tak.

Jeg er ligeledes ved at arbejde på et partnerprogram som jeg vil tilbyde IT-firmaer, webbureauer, reklamebureauer etc. så jeg også kan komme lidt mere ud som underleverandør. For evt. interesseret vil det betyde at de kan udbygge deres kompetencefelt. Det er ligeledes dem der vil blive brandet og der er selvfølgelig afregning i form af provision.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:45
Velkommen til :) .
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:21
Ligeledes velkommen her fra :) tog mig lige et kig på dine referencer, og umiddelbart synes jeg det virker som en rigtig smart måde at præsentere f.eks. lokaler på - meget brugervenligst og interessant.

En enkelt lille ting jeg faldt over er dog at knapperne (gå til venstre, højre, op, ned, zoom in, ud etc.) også vises på stilbillederne, f.eks. under den gule hummer, hvilket nok ikke er så hensigtsmæssigt.

Idéen med at fungere som underleverandør er god, og priserne ser jo slet ikke så tossede ud igen. Held og lykke :)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:57
Må også sige at det ser rigtg godt ud..
Har bookmarket det hvis nogle af mne kunder skulle spørge

Og velkommen til btw

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)