God jeg heder Fabian Vennekilde jeg er i gang med at starte en internæt side det bliver en jagt side hvor alle landes jæger kan smide Annoncer ind på siden helt gratis. så måden jeg kommer til at tjæne mine penge på er ved reklaner for butikker og lindende jeg regner med at få rigtige mangende besønde og mange annoncer Mit spøgsmål til jer er kan jeg godt tage et lille beløb for at folk sætter deres annoncer ind her taler vi om 5 til 10 kroner eller skal jeg vente??? håber i svare ![]() og tak ![]() |
er det en god ide
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Hvis du vil have gang i forretningen, så skal du nok ikke regne med at folk vil betale for at annoncere på en hjemmeside, hvor de i forvejen kan se at der ikke er andre annoncører (=heller ingen købere). Der er mange virksomheder, der giver de første x antal annoncer væk gratis for at få gang i siden. En anden mulighed er at tilbyde eks. første 3 mdr (eller halve år?) gratis. Ulempen ved at give noget væk for senere at kræve betaling for det (uden at gøre opmærksom på dette fra starten af) er at folk føler sig taget i numsen. På den anden side, hvis du "advarer" fra starten af, at det kommer til at koste om et halvt år, kan det afskrække nogen fra at annoncere overhovedet - dels på grund af de mange historier man hører om internetannoncehajer, der er svære at slippe af med igen og kræver betaling for noget man reelt ikke har fået. Håber, at dette hjalp dig! Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)