Vi er netop gået i gang med at lave puljetryk på t-shirts. I kan læse mere om det på www.2m-profil.dk Prisen er 1498,- ex. moms for 100 stk. reklame t-shirts. Prisen er inkl. fragt. For at vi kan få gang i de første puljer, tilbyder vi 10% rabat til alle aminoer frem til den 30. sep. 2006 |
T-shirts puljetryk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Laver du en trykramme, der er så stor at den dækker over 10 tshirts ad gangen for at spare opstartsomkostninger? Eller.. Hvad er det, der gør puljetryk interessant (for dig) når det handler om tshirts? (Dette skal læses som en uvidende amino, der blot søger efter lyset i mørket :-O) Jeg håber at du får succes med det - på trods af begrænsningerne mht. valg af font/bredde/farve. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Begrænsningerne skal minimere arbejdstiden og derved prisen. Hvordan jeg gør det rent teknisk vil jeg gerne beholde for mig selv. Mine konkurrenter skal jo også tænke lidt ![]() Alt efter efterspørgslen regner jeg med at vi opretter flere typer puljer, måske også med andre typer t-shirts eller andet vi har i sortiment. |
Er det ikke muligt at ændre til andre størrelser end de angivne. De fleste af dem jeg kender er....... ehm........Store |
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)