Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er momsregistreret men stadig på kontanthjælp !!!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Jørgensen:

Rolig nu, jeg tror han har fattet det!
Behøver jo ikke skræmme ham fra vid og sans.

Spred god karma, hjælp manden i stedet ;) det giver respekt!

Nicklas Jørgensen

ja jeg har fattet det. lyngby taarbaek kommune har set den debat så nu har lukket min kontanthjælp og så er de igang med at finde ud af om jeg har lavet noget ulovligt. jeg har været nedeo g aflever alle mine papire på mit firma som jeg nu har lukker. jeg har ikke tjent nogne penge i firmaet så de har ikke noget på mig.

Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:19

Skattekonsulenterne:

Han har ikke lært lektien. Èn ting er at forespørgslen her er dybt naiv men at blive ved med at udstille sig selv på den måde fremfor at lære af sine egne fejl og komme videre viser med al tydelighed at han ikke har lært noget af dette.    

ja jeg har fattet det alle sammen. nu har jeg lært lektien. og jeg har da lært af mine egen fejl. jeg var bare ikke klar over at det var fejl føre jeg hørte folks mening her inde på amino.

og ja jeg har lært massere af det. og ja jeg er kommet videre.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 18:59

PLL DESIGN:

[ja jeg har fattet det. lyngby taarbaek kommune har set den debat så nu har lukket min kontanthjælp og så er de igang med at finde ud af om jeg har lavet noget ulovligt.

Respekt  for det Big Smile Det er da vist godt at man ikke kan komme til at betale sine skolepenge tilbage i dette land. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)