Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
jeg er også håndværker og ikke kontor fims så jeg har valgt economic det et online program hvor du giver din revisor adgang så kan det hele nemt klares sådan
Hvorfor køber en nystartet servicevirksomhed ikke det kæmpe kontordomicil fra starten af?
E-conomic koster 150kr om måneden for en version der ikke kan noget rigtigt - som skal udvides med det og det modul til vi lige pludselig er oppe i en mindre formue hver måned.
Summa kan du hive en fornuftig version af for ikke meget mere end en tudse - og jeg tror han kan bruge summa i mange år.
Og så er det også mit indtryk at summa er LANGT nemmere at gå til for begyndere end e-conomic.
Windows-interface i vanlig stil - bruger behøver ikke lære hvad debit og kredit er lige til at begynde med :)
Men i det hele taget er summa altså nemmere at komme i gang med.
Jeg er ikke selv nogen ørn til regnskab og bogføring, men jeg har valgt e-moms, da jeg synes det er dejligt overskueligt for en der aldrig har rodet med den slags før.
det er billigt, og guiden der følger med er også meget overskuelig.
samtidigt kan man prøve det gratis i 14 dage og se om det er noget man kan finde ud af.
Vil anbefale at prøve en masse demoer fra de forskellige programmer for at finde ud af hvilket der passer bedst til dig og dine behov.
Jeg holder på Summasumarum, det er et kanon godt program, og det er billigt, samtidig er der en hulens dygtige Aminoer som er knald dygtige, og dette er en fordel, hvis man støder ind i problemer :-)
Da jeg skulle starte min virksomhed, var jeg meget bevidst om hvad jeg ikke skulle røre ved - er ikke lige den store ØRN til tal.
Så jeg laver selv den daglige bogføring og har en revisor til resten. Jeg undersøgte markedet grundigt og fandt frem til Kasserapporten, som det mest enkle for mig. Jeg forstår at bruge den og den er simpel at benytte.