Design af flyer (evt. visitkort)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Jesper Ekmann
Skrevet
08-07-2009 kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Vi søger en til at designe vores flyer og eventuelt et nyt visitkort. Er der nogen herinde der kan hjælpe os med dette?
Med venlig hilsen
Jesper Ekmann
Svar
Tilmeldt 4. Dec 08
Robert
Skrevet
08-07-2009 kl. 16:19
Svar
Hej Jesper
Det lyder som noget jeg kan hjælpe med.
Send mig en mail på robertrungholm [snabel-a] gmail.com , så vil jeg gerne høre mere, og jeg kan vise dig hvad jeg kan.
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
RB Isolering
Skrevet
08-07-2009 kl. 16:19
Svar
jeg kan anbefale dig visitkort fra vistaprint det billigt, gav 308 kr for 2500 stk inkl fragt
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
08-07-2009 kl. 16:21
Svar
Hej Jesper,
Jeg er interesseret i at høre mere om opgaven. Du skal være velkommen til at kontakte mig på niller33@hotmail.com - Da min computer pt. er til reperation, kan jeg desvære ikke læse mails på min np3design mail.
Men send en mail, gerne hvor stort et omfang opgaven handler, så skal jeg med glæde fremsende et uforpligtende tilbud.
Hav en god dag
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 09
Honey
Skrevet
08-07-2009 kl. 16:41
Svar
Hej Jesper,
Hvis jeg skal foreslå nogen så skal det være Ole fra www.ojreklame.dk
Han er dygtig og har gode priser.....jeg har været utrolig tilfreds med alt det han har lavet til mig.
Mange hilsner
Pia
Svar
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Vi søger en til at designe vores flyer og eventuelt et nyt visitkort. Er der nogen herinde der kan hjælpe os med dette?
Det kan Baron Company (Søren er aktiv herinde på Amino ) sagtens hjælpe dig med. Har selv brugt dem og har været meget tilfreds med både sparring og endeligt resultat http://baron-company.dk/
Svar
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
jeg kan anbefale dig visitkort fra vistaprint det billigt, gav 308 kr for 2500 stk inkl fragt
Nu efterspørger han jo en der kan designe visitkort og flyer. Det gør vistaprint så vidt jeg ved ikke, de trykker det blot.
Svar
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Thomas
Skrevet
08-07-2009 kl. 17:18
Svar
Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på Thomas@aboutweb.dk vi kan sagtens hjælpe dig
Svar
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Ewebdesign.dk
Skrevet
09-07-2009 kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej Jesper
Du skal også være mere end velkommen til at kontakte mig på leo@ewebdesign.dk vi kan sagtens hjælpe dig både tryk og design!
Pris eks:
1000 stk ofset tryk visitkort inkl design kun 999 dkr. Skriv hvis du er interesseret.
leo@ewebdesign.dk
Mvh Leo :)
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Hej Jesper
Du skal også være mere end velkommen til at kontakte mig på leo@ewebdesign.dk vi kan sagtens hjælpe dig både tryk og design!
Pris eks:
1000 stk ofset tryk visitkort inkl design kun 999 dkr. Skriv hvis du er interesseret.
leo@ewebdesign.dk
Mvh Leo :)
Jeg kan varmt anbefale Leo. Han har fremstillet mine visitkort, og jeg er meget tilfreds med kvaliteten af dem og den service jeg modtog fra bestilling til levering.
Svar