Hej herinde. Jeg håber I har haft en rigtig god weekend. Hvor er det fedt at se at der er kommet så mange kommentarer her i løbet af weekenden. Tusind tak for det @ Glenn Tak for dine kommentarer, for din tro på produktet og dine ideer til at kommunikere med målgruppen. Jeg tror faktisk at den største udfordring bliver at gøre målgruppen opmærksom på produkternes eksistens. En måde at løse det, er jo at sælge engros og komme ud via fx cykelforhandlere, men så bliver produkterne også dyrere, og spørgsmålet er om de kan "tåle" det..... Det er helt sikkert effektivt at begynde at lave interviews etc., men det er også ressourcekrævende. Med andre produkter har vi taget et par prøver hjem, som vi så har introduceret, og fået feedback på igennem div. markeder etc. Denne fremgangsmåde vil vi også foretrække med disse cykler, men så samarbejdsvillige er fabrikken ikke :( @ Anne. Jeg kan godt forstå din dreng godt kan lide vores elektriske løbehjul - de er også rigtig populære @ Kasper Og mht. dit spørgsmål om jeg er klar til at agere cykelsmed. Nej. Men vi har til gengæld kontakt til en rigtig god cykelsmed, der også står for reperationer etc. på vores andre produkter - så her er vi dækket nogenlunde ind. Men der kommer helt sikkert en udfordring, for som du selv siger, så er det normal praksis at cykelforhandlere efterspænder cyklerne efter fx. 1 måned. Sælger vi cyklerne over interenettet, så bliver dette jo praktisk talt umuligt. Hilsen Morten |
Hej.
Jeg hiver lige fat i denne gamle tråd igen, for nu har vi nemlig fået mulighed for at forhandle nedenstående cykel fra en tysk grossist. Det betyder at vi kan bestille i mindre mængder, så nu er det lidt mere realistisk. Det er bare super fedt, for jeg synes sgu cyklen sparker R**
Er den ikke fedt?? :)
Hilsen Morten