Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel om igangværende angreb på Internet Explorer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ActiveX - ikke DirectX - min fejl :)

Men pointen er nu stadig, at netop dette komponent såvidt jeg forstår også anvendes i andre programmer end blot IE, så selvom man kører IE fixet kan der stadig være huller på ens computer, hvis dette komponent anvendes andre steder.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:39

Smile
Ja, selv om man kører det omtalte fix, vil der med meget stor sandsynlighed være adskillige huller i sikkerheden i Internet Explorer på computeren.
Internet Explorer er den mest udbredte browser, og derfor også det mest yndede mål for hackerangreb og exploits.  

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:42

Jeg snakker ikke bare om IE men også andre programmer der bruger dette komponent. Det er ikke nogen særlig god sikkerhedshjælp, at bilde folk ind at det hele bare handler om IE

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:37

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg snakker ikke bare om IE men også andre programmer der bruger dette komponent. Det er ikke nogen særlig god sikkerhedshjælp, at bilde folk ind at det hele bare handler om IE

Hej Mikkel,

Her har jeg lidt svært ved at tyde din besked, om du mener mit indlæg og anbefaling eller Microsofts bekræftelse af angrebet og sikkerhedsbristen.

Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)