Men pointen er nu stadig, at netop dette komponent såvidt jeg forstår også anvendes i andre programmer end blot IE, så selvom man kører IE fixet kan der stadig være huller på ens computer, hvis dette komponent anvendes andre steder.
Ja, selv om man kører det omtalte fix, vil der med meget stor sandsynlighed være adskillige huller i sikkerheden i Internet Explorer på computeren. Internet Explorer er den mest udbredte browser, og derfor også det mest yndede mål for hackerangreb og exploits.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg snakker ikke bare om IE men også andre programmer der bruger dette komponent. Det er ikke nogen særlig god sikkerhedshjælp, at bilde folk ind at det hele bare handler om IE
Jeg snakker ikke bare om IE men også andre programmer der bruger dette komponent. Det er ikke nogen særlig god sikkerhedshjælp, at bilde folk ind at det hele bare handler om IE
Hej Mikkel,
Her har jeg lidt svært ved at tyde din besked, om du mener mit indlæg og anbefaling eller Microsofts bekræftelse af angrebet og sikkerhedsbristen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn