|
Meget kort spørgsmål. Har et gavekort der udløber den 7. Men kan det bruges på selve udløbsdatoen eller er det ugyldigt så snart det er blevet den. 7? |
Jeg ville forvente at det er gyldigt den dag det har udløbsdato.
Debat
|
Meget kort spørgsmål. Har et gavekort der udløber den 7. Men kan det bruges på selve udløbsdatoen eller er det ugyldigt så snart det er blevet den. 7? |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
|
Jeg ville forvente at det er gyldigt den dag det har udløbsdato. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Tak for svarene |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
|
Vi følger også 5-års reglen i vores butikker, og jeg mener ligesom Bendtsen, at det er lovpligtigt. Under alle omstændigheder er det god stil |
|
Du kan læse lidt mere om emnet på forbrug.dk her : http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/17/ |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Vi benytter os også af 5-års regelen. Mener, at det er lovpligtigt |
|
5 år er god stil og fin kunderservice. Men man har som udgangspunkt krav på at kunne benytte et gavekort og tilgodebevis i 3 år fra udstedelsesdatoen. Dette gælder i følge bestemmelserne i forældelsesloven fra 2007. Henrik |
|
Tak for linket Anders |
Ja - men fristen skal være rimelig! Jeg elsker sådan et udtryk - det er lige til at starte en diskussion med udsteder om hvad er "rimeligt".... |