Meget kort spørgsmål. Har et gavekort der udløber den 7. Men kan det bruges på selve udløbsdatoen eller er det ugyldigt så snart det er blevet den. 7? |
Jeg ville forvente at det er gyldigt den dag det har udløbsdato.
Meget kort spørgsmål. Har et gavekort der udløber den 7. Men kan det bruges på selve udløbsdatoen eller er det ugyldigt så snart det er blevet den. 7? |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
Jeg ville forvente at det er gyldigt den dag det har udløbsdato. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Tak for svarene |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
Vi følger også 5-års reglen i vores butikker, og jeg mener ligesom Bendtsen, at det er lovpligtigt. Under alle omstændigheder er det god stil |
Du kan læse lidt mere om emnet på forbrug.dk her : http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/17/ |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Vi benytter os også af 5-års regelen. Mener, at det er lovpligtigt |
5 år er god stil og fin kunderservice. Men man har som udgangspunkt krav på at kunne benytte et gavekort og tilgodebevis i 3 år fra udstedelsesdatoen. Dette gælder i følge bestemmelserne i forældelsesloven fra 2007. Henrik |
Tak for linket Anders |
Ja - men fristen skal være rimelig! Jeg elsker sådan et udtryk - det er lige til at starte en diskussion med udsteder om hvad er "rimeligt".... |