|
hej
jeg søger restpartier, til vidresalg, hvis du noget liggende skriv, må være alt fra tøj- til mobiltelefoner.
skriv. |
Lacoste sko?
Vi har nogle mixede partier af mærketøj liggende som du kan få til en billig pris!
Debat
|
Lacoste sko? Vi har nogle mixede partier af mærketøj liggende som du kan få til en billig pris! |
|
Jeg har en god ladning overfaldsalarmer til billige penge med gode avancemuligheder. |
|
Jeg har restparti fra min golf butik.. både udstyr samt tøj hvis du er interesseret? Trend: Jeg vil gerne hører noget mere om de lacoste sko? |
|
Jeg har ekslusive fakkel sæt og terassevarmere Begge ting kan bruges hele året rundt udendørs. lars@hlmgroup.dk - hvis det har interesse og du ønsker mere info. |
|
Lars: Er det, det der bål sted du kalder en terrasse varmer? de fakler ser ellers rigtig godt ud |
Det er en terassevarmer - udformet som en tipi. Den fungerer på samme måde som de der gas terassevarmere. Man tænder op inde i tipien og så varmer den. Terassevarmeren er fremstillet i 3mm Cor-Ten stål, et lækkert materiale, særdeles flot når
det efter kort tid opnår sin rustrøde overflade. Materialet ruster kun
i overfladen og løber ikke. Og så er den produceret her hjemme i Danmark for at sikre en højere kvalitet! Vægt: ca 60 kg
Tak. De kan bruges på den medfølgende fod- eller som spyd i jorden. De er lige ledes produceret i Danmark.
Overholder alle brandkrav i EU.
Foden består af overflade behandlet stål
Fakklen består af rustfri stål Hætten består af aluminium. Hætten er lavet med en O-Ring - som gør at lampeolien ikke ryger ud af faklen i tilfælde af den skulle vælte. Det mindsker risikoen for brand. De kan derfor bruges udendørs hele året - da de ikke ruster.
Mål:
Stor fakkel: H: 100 cm, D: 40mm Lille fakkel:H: 80 cm, D: 40mm Hætten: D: 40mm , 10mm væde hul Brænde tid: 5-6 timer |
|
Hej Lars Tjek http://lagervarer.dk der finder du altid gode restpartier. Jeg har personligt nogle gode tilbud, så send en mail på henrik@lagervarer.dk så sender jeg en infomail.
Hilsen Krammeren |