Hej Peter Hmmm.. Jeg kan ikke replikere fejlen, jeg får fremvist fine æ,ø og å i min browser. Jeg har testet dine page headers og her er der ingen indikation af karaktersæt, det kan godt være årsagen til, at browsere viser forskellige resultater, også selvom du har ovennævnte charset meta tag med på din side. Du kan selv teste dine page headers her: http://tools.op.dk/page-header-check.php Jeg kan via Google se, at du tidligere har haft PHP sider på dit website, og derfor bør du prøve at sætte følgende PHP kode ind i toppen af din enkelte (for)side som jeg formoder hedder index.php <?php header("Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1"); ?> (Du skal stadigvæk beholde dit charset meta tag) Kan du det og virker din side stadigvæk? Hvis ja, så test din side i værktøjet igen. /Grosen Friis |
Thomas Rosenstand:Du kan fint arbejde med H1 - H6 i ScanNet shoppen i teksteditoren - altså i de tekster du skriver på dine gruppesider. Det ved deres support tydeligvis ikke - men det kan du altså ;-)
Hej Thomas
tak skal du have - det må jeg lige kigge nærmere på :o)
Hilsen
Annette