Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt "SEO analyse af indholdet på en side" værtøj på http://tools.op.dk

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er

Vi har udviklet endnu et gratis SEO værktøj på til tools.op.dk, denne gang med fokus på:

SEO analyse af indholdet på en side

Analysen giver dig følgende svar:

• Visualisering af søgeresultat (titler og meta description)
  • Søgeordliste (meta keywords)
  • Overskrifter (<hx> tags)
  • Instruktioner til søgerobotter (meta robots)
  • International SEO (INKLUSIVE: HVILKET LAND ET WEBSITE FYSISK BLIVER HOSTET I)
  • Sådan læser en søgerobot sidens indhold

Rigtig god fornøjelse.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:46

Ser spændende ud. 

At  i beregner eks. (<= 160) ud er cool nok, men jeg mangler information, der fortæller mig hvordan jeg så får forbedret min side, således at den får det optimale antal point.

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 17:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Hoeks:
en jeg mangler information, der fortæller mig hvordan jeg så får forbedret min side, således at den får det optimale antal point

Hej Rasmus

Rigtig godt forslag, og det har du fuldstændig ret, i at det mangler i skivende stund.

Vejledning til hvordan man:

• formulerer en optimal titel og resumé (meta description) i forhold til SEO og
  • at få flere brugere til at klikke på netop dit link i søgemaskinernes søgeresultater

kommer snart.

/Grosen Friis

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:03

Hej Grosen

Rigtig fint værktøj I har udviklet her Smile

Jeg kørte lige et par af mine websites igennem, og synes egentlig jeg burde have helt styr på de elementære ting, som i lister op. Men jeg gik da efterfølgende ind og rettede et par h2 tags, forkortede et par title tags + lidt mere. Så jeg fik skam godt gavn af jeres værktøj.

Lige et par kommentarer:

• Det ser ud til jeres title og Meta description tællere ikke er helt præcise. Det tal (antal karakterer) jeg får, ændre sig hvis jeg stiller markøren i tekstfeltet og bruger piletasterne. Jeg ville nemlig tælle efter Smile
  • I jeres instruktioner til søgerobotter kunne I måske medtage eventuelle info om siden fra robots.txt
  • I afsnittet "Sådan læser en søgerobot sidens indhold" går indholdet ud over containerens ramme. Det ser ikke så pænt ud. Jeg har set siden i Firefox.
  • Det kunne være rigtig fedt med en simpel og overskuelig liste over de enkelte links på siden - med URL, anchor og title eksempelvis delt op i interne og eksterne/udgående. Blot en lille ide til en fremtidig udvidelse.

Super initiativ. Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Sjovt.. jeg får en besked om at udfylde anti-spam beregningen, selvom jeg udfylder den?

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:48

Kan det muligvis være fordi du plusser tallene? Det er nemlig en minus regnestykke. Jeg hoppede også i den Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:21

Hej Grosen,

Det ser rigtig lækkert ud - godt arbejde.

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 09:09

Chrenner:
Sjovt.. jeg får en besked om at udfylde anti-spam beregningen, selvom jeg udfylder den?

Hej Chrenner

Godt set, og tak for tilbagemeldingen, det er med til at gøre toolet endnu bedre.

Fejlen er nu rettet, så man får en mere præcis fejlbesked ,hvis man udfylder feltet men dog kommer til at skrive forkert.

/Grosen Friis

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:47

Lyder spændene med .de nye funktioner , hvor den kommer med forslag om hvad man skal gøre for at søgeord optimere sin side bedre skrive endelige igen , når disse nye funktoner kommer.

Godt arbejde du har lavet med dette SEO analyse værktøj

Smile

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Last Touch:
Rigtig fint værktøj I har udviklet her

Hej Mogens

Tak for det...

Last Touch:
Det ser ud til jeres title og Meta description tællere ikke er helt præcise

Kan du ikke give mig et mere præcist eksempel, jeg har selv prøvet at tælle efter manuelt og kan ikke replikere fejlen

Last Touch:
I jeres instruktioner til søgerobotter kunne I måske medtage eventuelle info om siden fra robots.txt

Jeg er "doven", vil du ikke give mig et link hertil? :-)

Last Touch:
I afsnittet "Sådan læser en søgerobot sidens indhold" går indholdet ud over containerens ramme. Det ser ikke så pænt ud

Hmm, jeg troede faktisk at det ville lette overblikket, derfor havde jeg sat det til en bredde på 1024 px, men nu har jeg sat den til 600 px, er det bedre nu?

Last Touch:
Det kunne være rigtig fedt med en simpel og overskuelig liste over de enkelte links på siden - med URL, anchor og title eksempelvis delt op i interne og eksterne/udgående. Blot en lille ide til en fremtidig udvidelse

God ide, den er hermed forsøgt implementeret :-)

Tak for alle dine forslag, dem er jeg meget glade for.

/Grosen Friis

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)