Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platin nummer søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg håber godt nok det var en fejl at du skrev film og ikke bogserie... For filmen er godt nok ufatteligt tam i sammenligning med bøgerne. Tongue Tied

Jeg sku lige til at sige det ... men jeg har allerede fået hug en gang iaften for at rette på folk :-/

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:26

Jeg har desværre ikke fået læst bøgerne.. Hvilket det lyder som om jeg burde :D

Jeg var nu godt underholdt med filmen. :)

Anyway, så tror jeg at filmen er lidt tam efter at have læst bøgerne. Jeg tror noget af det jeg faldt for netop var overraskelerne... ... Som f.eks. "The answer to life, the universe and everything... "

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:52

MichaelValentin:

Anyway, så tror jeg at filmen er lidt tam efter at have læst bøgerne. Jeg tror noget af det jeg faldt for netop var overraskelerne... ... Som f.eks. "The answer to life, the universe and everything... "

Dem er bøgerne _FULDE_ af ... altså oprindeligt var det jo et radio-spil, som sidenhen er blevet skrevet ned. Jeg mener Bog og Ide har alle 5 bøger på originalsproget (engelsk ... som jeg mener det bør læses på) til omkring hundrede kroner.

Der findes også danske oversættelser, som er udemærkede, men den originale er nu sjovest.

Derudover kan de faktisk hentes på Itunes som lydbøger, så får du også lige den britiske accent med ... de er faktisk ganske udemærket, jeg plejer at lytte til dem mens jeg svømmer ... og ofte bliver jeg så langt væk i historien at jeg glemmer at tælle banner :P

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:33

Endnu en tråd der blev ødelgat!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)