Hejsa. Jeg står og skal bruge et platin nummer. Er der nogle af jer, der kan komme med et godt tilbud på et godt nummer?
|
Øhhhh.... 42?
Forklar dig lige lidt nærmere?
Hejsa. Jeg står og skal bruge et platin nummer. Er der nogle af jer, der kan komme med et godt tilbud på et godt nummer?
|
Øhhhh.... 42? Forklar dig lige lidt nærmere? |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
et telefonnummer, som er ultra let at huske. Det sker en gang imellem, at såkaldte platin numre sættes til salg på Amino. http://www.amino.dk/forums/p/59957/364686.aspx#364686
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jo, ved det godt, men jeg drillede bare. Her i varmen er det godt med lidt humor. :D |
Du har misforstået noget, Platin er nummer 78 |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Kommentaren er til gengæld 79.. ;-) |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Hihi, tak. 79 kender jeg godt. 42 er i øvrigt svaret på alt i universet, for dem der ikke kender Hitchhiker's Guide to the Galaxy. |
Som i øvrigt er en fantastisk film.. :) Men bliver det ikke lidt off-topic? :D Er der ikke nogen der har et godt nummer til den stakkels mand? :) |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
"42 is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything" for at være helt præcis |
Jeg håber godt nok det var en fejl at du skrev film og ikke bogserie... For filmen er godt nok ufatteligt tam i sammenligning med bøgerne. |