Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedback på Min blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg har oprettet en ny blog som jeg godt kunne tænke mig at
få noget feedback på.

På bloggen skriver jeg om alt mellem himmel og jord,
men mest om min interesse It og edb.

I kan se siden her
www.gs-web.dk

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:06

Hej Gustav,

Allerførst "Kontakt"-siden. Jeg bruger Firefox, og maximeret, flytter kontaktsiden den hvide midterkolonne lidt til højre, i forhold til de andre sider. Jeg kan ikke se det samme problem i IE. En lille detalje, men den er så tæt på, at det bare ville være fedt hvis det kom helt på plads. Derudover skriver du på kontaktsiden at din email står nederst på siden. ?! Jeg kan ikke se den nederst - på nogen af siderne.

Generer det med de engelske ord ind i mellem (Trackbacks, Older Entries, etc.)? De fleste er nok vant til at støde på mange af ordene, så det er næppe det store problem, men jeg synes det ville klæde siden, hvis det hele blev rettet til at foregå på dansk.

Det er lidt synd at den hvide undertekst i billedet øverst på alle sider, ender lige i en bilrudereflektion.

Overvej evt. at opdel kommentarerne i billedafdelingen hierakisk, så dine gæster kan kommentere på hele galleri-delen, det enkelte galleri, eller det enkelte billede. Når nu rigtig mange fotointeresserede med tiden lægger vejen forbi, for at give deres bud på Canon Dittens fortrin fremfor Canon Datten, behøver de jo ikke støde på den forsmåede kusines indlæg hver gang. Det skulle være til at have med at gøre, det virker allerede hvad angår teksterne på hovedsiden.

På "Links"-siden ville jeg overveje et par linier om de enkelte links. Hvad er det i det hele taget for noget? Hvorfor synes du "Linket" er værd at anbefale? Hvad kan det site, der gør det bedre en de andre?

Rundt omkring er der lidt stave/slå-fejl, det ses mange steder, men man kan aldrig gøre sig for umage med det.

Når alt det er sagt, så kan jeg godt li' meget af det du har gang i, jeg kan kun opfordre dig til at klø på, og udvikle dit site og forbedre det så det bliver rigtig-rigtig flot.

Håber du kan bruge det,

t-gaard

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:22

Mange Tak for din feedback

Det er nogle rigtige gode ting du siger
og nogle af de er jo lige til at rette så jeg skal bare igang:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)