Hej alle sammen Jeg håber at der er nogen af jer SEO eksperter der kan hjælpe mig :) Jeg lå for nogle dage siden som nu nummer 3 i Google med søgeordet: C5 Betalingsservice. Fra den ene dag til den anden gik jeg fra at ligge nummer 3 til slet ikke at kunne findes. Jeg har en keyword density på 4,23% mens at vedkommende som ligger nummer 1 har en keyword density på 1,23%. Kan det have noget at sige? jeg har nemlig hørt at man kan have for høj keyword density og at google så antager at ens side bare er spammet med keywords. Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen |
Jeg har lige tjekket dine keywords, og for mig ser det ud som om at C5 bliver brugt i hver eneste keyword. Google tager normalt ikke venligt imod overflod af samme keyword, og det tror jeg måske at de gør her.
Desuden virker dine keywords kun på forsiden. Det kunne måske være en ide at bruge keywords på alle dine sider?
Jeg er dog ikke nogen ekspert.
Der er forresten også en fejl i din CSS. Du kan tjekke det her: http://www.xinureturns.com/
Siden fortæller dig også, hvor mange keywords osv. du kan have flere eller mindre af.