Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukke ned? Fortsætte? Kom med jeres gode input!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har brugt for noget indput og kreativ tænkning.

Baggrunden er kort, at jeg har en netbutik og en klinik med alternativ behandling. Begge dele tilsammen giver en arbejdsdag på 8-10 timer, hvilket passer mig fint, for jeg kan lægge arbejdet hen over dagen og stadig have tid til mine 2 børn.

Sidst jeg var "på barsel" arbejdede jeg i netbutikken når den lille sov, og havde klinikken helt lukket de første 4 måneder. Derefter holdt min mand barsel 2 dage om ugen, hvor jeg kunne arbejde igennem. Det lyder umiddelbart som en fin ordning, men jeg var ved at køre helt i sænk over aldrig at have tid til hvile ... og over frustrationerne hvis den lille ikke ville sove, for det betød mindre nattesøvn til mig i den anden ende.

Nu venter jeg mit 3. barn, og så kommer dilemmaet: hvordan kommer jeg igennem næste barselsperiode?

En mulighed er, at afhænde min netbutik, hvilket vil være ok - jeg kan jo bare starte noget nyt op, når den næste idé kommer.

En anden mulighed er, at ansætte en til at passe den (men det er ikke supergodt, for jeg har lageret hjemme, og vil formodentlig blive irriteret over at have en fremmed rendende rundt i huset i løbet af dagen)

Kom med jeres tanker og øvrige muligheder - hvad ville i gøre i den situation?

Hilsen fra Hanne

NetMama.dk

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hanne Eskerod:

En anden mulighed er, at ansætte en til at passe den (men det er ikke supergodt, for jeg har lageret hjemme, og vil formodentlig blive irriteret over at have en fremmed rendende rundt i huset i løbet af dagen)

Allerførst; tillykke Smile

En tredje mulighed er at placere dine varer på lagerhotel og lade lagerhotellet håndtere al forsendelse og fakturering. Jeg kan i al beskedenhed skamløst anbefale www.billigpakkepost.dk, som jeg selv er medejer af Wink

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Det lyder som en god løsning! Det vil jeg tage med i mine overvejelser Smile

Hilsen fra Hanne

NetMama.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)