Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webshop koncept

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har netop lanceret vores nye webshop koncept www.sitestep.dk

Vi vil meget gerne have feedback på vores nye hjemmeside. Er der nogle informationer eller andet I synes mangler for at give det bedst mulige indtryk af webshopløsningerne?

I må meget gerne komme med forslag til ændringer...

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:40

Ubegrænset trafik fungerer ikke, skriv hvad kunderne får med i stedet for, så er det til for alle at gennemskue.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:43

I burde også ændre de tre pakke løsninger.. Der står jo præcis de samme tre ting ved hver af dem.. 500MB serverplads, 25email konti og ubegrænset trafik.. Skriv hellere i top banneret at det er standard og skriv så forskellen på de tre pakker i den korte tekst så jeg ved hvad jeg skal klikke mig ind på uden af starte med den mindste og klikke mig frem.. så hopper jeg fra igen ved pakke 2.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 17:05

Hej Zacho

Vi har hævet serverpladsen på vores standard og Pro løsninger, så man ud over en ekstra funktioner får 250 mb mere plads alt efter hvilken løsning man vælger.

Vi vil arbejde på en måde at fremhæve hvilke ekstra funktione man får ved at vælge en dyrere løsning.

Tusind tak for dit indlæg, det er præcis sådan nogle ting vi gerne vil have feedback på.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:25

Hej Mikkel

Jeg synes jeres side er rigtigt god, kommunikationen spiller bare. Det er faktisk bedre end så mange andre webshop leverandører, inkl. os selv.
Det eneste kritik punkt, er at de tre versioner primært adskeller sig på features, men ud fra forsiden ligner det at eneste forskel er serverplads.

Men i fremtiden, skal vi nok komme efter det. Skal bare lige havde tid til det, af en eller anden grund er det altid vores egen side der kommer til sidst.

Den shop i sælger er det ikke den samme som den Wannafind sælger? Bare uden telefon support og lidt billigere på den store pakke, mens i er lidt dyrer på de små. Hvis jeg var jer så ville jeg tror det godt kunne betale sig, at melde klart ud, at det er den samme.

Umiddelbart ville jeg tror at de fleste ser det alligevel, og så er det ærgeligt at I virker som om I har skjult det.
E-købmand plejer at undersøge rigtigt rigtigt grundigt, det er ikke en impuls beslutning hvilket system, man baserer sin e-handels drøm på.

I forhold til Wannafind har i ikke telefon support, hvilket selvfølgeligt sætter jer lidt ringere. Men det tror jeg egentligt også er en fordel for det gør også at I har væsentligt lavere omkostninger, så måske skulle I overveje at sætte priserne under Wannafind's for dermed, at få den del af markedet der kan selv og er interesseret i at sparer penge, det ville jeg tro var en god del.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 17:51

Her vil jeg give Lundsby ret.

Produktet er et whitelabel produkt igennem Curanet = Wannafind, og det finder folk hurtigt ud af.

Det er absolut intet galt i at erkende at i ikke selv laver softwaren, men er forhandler af den.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 18:05

Hej LuWinkndsby

Tak for den fine ros af vores hjemmeside.

Om Wannafinds webshops er baseret på samme software som vores, skal jeg ikke kunne sige. Men jo, umiddelbart ligner det, så jeg vil tro det er samme system.

Men jeg forstår ikke hvorfor du siger at det ser ud til at vi skjuler noget? Selv om vi vidste, om Wannafind bruger samme system ville vi ikke på nogen måde skjule det. Hvorfor skulle vi dog det. Men vi ville altså heller ikke reklamere med det på vores egen hjemmeside, hvorfor i alverden skulle vi markedsføre os på om vores konkurrenter benytter samme system??? Det ville da være dybt åndsvagt... Vi fokuserer selvfølgelig på hvad vi selv kan tilbyde, og så er det op til de besøgende selv at undersøge og sammenligne med andre udbydere på markedet og vælge derud fra. Nogle vil sikkert være dyrere og andre billigere. Men man skal huske der også er forskel på systemerne. Det der skiller os mest ud fra vores konkurrenter er nok vores store udvalg af funktioner, samt vores grafiske design tilbud (Se under "Grafisk Design).

I øvrigt tilbyder vi også gratis telefon support - så det er altså ikke korrekt når du siger vi ikke tilbyder gratis telefon support Wink

Mange tak for din feedback.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 18:09

Hej Henrik

Det er korrekt at vores system er white label igennem Curanet. Men jeg ser ingen grund til at nævne vores leverandør på vores hjemmeside... Det er jo hele idéen ved et White label produkt. Så vi skjuler det altså ikke.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:47

Hej Mikkel

Når jeg siger at det ikke er så godt at det ser ud som om at I skjuler noget, så er det fordi at jeg ser det fra kundens synsvinkel.

Hvis jeg var en vordende e-købmand, kiggede på jeres system, og havde fået fornemmelsen af at det var jeres eget. Så jeg købte en den lille version. Jeg egentlig godt tilfreds, indtil min nabo kommer på besøg, han har købt et ens system hos Wannafind, men han betaler en lille tudse mindre pr. år
Det er nu jeg føler at I har skjult noget for mig!

Det er min erfaring at e-købmand bruger lang tid på at undersøge markedet, så måske når jeg ikke engang at købe før jeg for den omtalte fornemmelse.
Men det kan sagtens være at jeg overvurdere e-købmændene.

PS: Rigtigt godt at se at I tilbyder gratis telefon support, det ville jeg fremhæve mere. (Jeg overså det ihvertfald, og er sikkert ikke den eneste).

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 18:50

Men ellers vil jeg klart give ros for opbygning og farver.
Det ser rigtig fornuftigt ud.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)