Hej Mikkel
Jeg synes jeres side er rigtigt god, kommunikationen spiller bare. Det er faktisk bedre end så mange andre webshop leverandører, inkl. os selv.
Det eneste kritik punkt, er at de tre versioner primært adskeller sig på features, men ud fra forsiden ligner det at eneste forskel er serverplads.
Men i fremtiden, skal vi nok komme efter det. Skal bare lige havde tid til det, af en eller anden grund er det altid vores egen side der kommer til sidst.
Den shop i sælger er det ikke den samme som den Wannafind sælger? Bare uden telefon support og lidt billigere på den store pakke, mens i er lidt dyrer på de små. Hvis jeg var jer så ville jeg tror det godt kunne betale sig, at melde klart ud, at det er den samme.
Umiddelbart ville jeg tror at de fleste ser det alligevel, og så er det ærgeligt at I virker som om I har skjult det.
E-købmand plejer at undersøge rigtigt rigtigt grundigt, det er ikke en impuls beslutning hvilket system, man baserer sin e-handels drøm på.
I forhold til Wannafind har i ikke telefon support, hvilket selvfølgeligt sætter jer lidt ringere. Men det tror jeg egentligt også er en fordel for det gør også at I har væsentligt lavere omkostninger, så måske skulle I overveje at sætte priserne under Wannafind's for dermed, at få den del af markedet der kan selv og er interesseret i at sparer penge, det ville jeg tro var en god del.