Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS

Side 2 ud af 11 (107 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal nok få penge når jeg begynder at tjene.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john138:

du skal nok få penge når jeg begynder at tjene.

Du kunne også gøre det omvendt - tjene penge, og bruge dem bagefter. 

Jeg har hørt, at dagbladene mangler avisomdelere her i sommerferien - det var vel et sted at starte?

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 15:54 | Låst

har du msn? kan bedre lide at chatte online og ikke i et forum...

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:14 | Låst

Det med at drive en netbutik kan du vist godt slå ud af hovedet igen. Det kræver at der er nogle forudsætninger i orden.

For det første skal du lave en forretningsplan, så du ved lige nøjagtigt hvad du vil med butikken, og hvordan du når dertil. Så skal du i banken for at ansøge om en kassekredit, til at finansiere dit projekt. Hvis de tror nok på det du siger, så siger de ja.

Derefter skal du finde på et passende navn, og købe et domæne. Næste skridt er at finde den webshop platform du ønsker at benytte, og hvis du ingen programmeringsevner har, så ender du med at bruge en færdigløsning med et template, som normalt ligner pis. Hvis du kan programmere, og har valgt en platform, så tager det et par ugers tid at sætte butikken op.

Samtidig med det skal du skrive diverse ansøgninger til distributører af det/de produkter du ønsker at forhandle. Når det engang er kommet på plads skal butikken fyldes med varerne. Når butikken så er klar med varer og salgsbetingelser, så skal du finde ud af hvordan dine varer kommer ud til kunderne.

Til sidst, når butikken endelig er klar til at blive brugt, så skal du ansøge PBS om en indløsningsaftale for at kunne tage imod betalingskort.

Hvis det så lykkes dig at rent faktisk få en brugbar netbutik i luften så kommer det næste skridt: kundeservice, ordrebehandling, forsendelse, regnskab osv osv osv.

Sig endelig til hvis jeg har glemt noget i denne proces.

Helt ærligt, tror jeg du har mere held med at starte der hvor vi næsten allesammen har startet. Gå med aviser, slå græs hos folk eller tjen lommepenge derhjemme ved at vaske op.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 16:24 | Låst

hvorfor skulle jeg ikke kunne det

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:29 | Låst

john138:

hvorfor skulle jeg ikke kunne det

Du er ikke myndig og kan derfor ikke retsligt indgå handler med f.eks. PBS eller en leverandør af shopløsninger.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 16:30 | Låst

jeg laver ikke en shop i den forstand,
laver en side hvor man kan klikke på links og tjene point og købe små ting gratis....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:34 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john138:

jeg laver ikke en shop i den forstand,
laver en side hvor man kan klikke på links og tjene point og købe små ting gratis....

Det gør du jo ikke? du forsøger at lokke andre til at gøre det for dig gratis. Sådan fungerer verden altså ikke.

Ham du så i givet fald får til at lave dit site, kan lave samme system uden din hjælp, og selv tjene alle pengene.

Du er som minimum nødt til selv at have noget med til bordet for at du kan indgå et samarbejde som det du foreslår.

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:34 | Låst

Igen kræver det at du har en leverandør til de varer du vil "sælge" og programmering til at lave siden.

Det her er ikke Arto, hvor man bare kan misbruge forretningers erhvervstelefoner. DERFOR skal du ikke skrive SMSer til mig.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 16:36 | Låst

well, jeg starter småt, med at kun lade min klasse gøre det, så kan jeg tage tingene med i skole, og det gør jeg i et par år og så bliver jeg myndig eller hva det hedder og så kan jeg komme videre...

Side 2 ud af 11 (107 indlæg)