Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg dine hjemmeside designs på UnicTemplates.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der tidligere er efterspurgt et sted til at sælge sine templates, har jeg fået strikket et hurtigt board sammen, hvor handel med netop dette kan foretages.

Siden er naturligvis gratis at benytte uanset om en evt. handel gennemføres, man skal dog oprettes som bruger.

Kritik modtages naturligvis.
www.unictemplates.dk

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 12:37

Efter at have modtaget et par spørgsmål over mail, vil jeg blot gøre opmærksom på, at også færdigprogrammerede hjemmesider må sælges på UnicTemplates.dk

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:08

Tror ikke at dit phpBB forum opensource script bliver til noget når der ikke er gjort noget ud af det. Tror hellere folk vil sælge deres templates på sites som www.templatemonster.com eller nogle af de andre major udbydere. Tror også det er tilladt at sælge templates på www.websitesalg.dk sålænge du bare har dit template online.

- Men anyway: Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 20:12

Jamen det kunne jo umiddelbart godt se ud som om, du har ret ;)

Siden blev oprettet fordi der på et tidspunkt var ret mange, der postede templates her på siden, hvilket var til irritation for andre. Og da jeg ikke mener, amino byder på bedre muligheder sådan rent præsentationsmæssigt/teknisk i forhold til mit phpBB forum, havde jeg håbet det kunne blive til gavn for nogen.

Nu ser det ud ti, atl trenden er salg af telefonnumre istedet Big Smile

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)