Hej Amino'er, |
Cool nok Emil - rart at se så meget overskud - god karma :)
Hej Amino'er, |
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
Mange tak Jesper.... |
Puuha... det er alt for varmt til at arbejde i dag, eller i det hele taget at bruge hovedet.... |
Jeg føler da helt at jeg er gået i stand-by i denne her hede... |
Efter 2 dages løb i Faxe Kalkbrud og 2½ times tennis her til aften, var det her noget jeg kom til at tænke på.... |
6. ide: Et intelligent cafe-bord Jeg sendte følgende ind ind til en konkurrence, der blev afholdt på mit universitet, og vandt prisen for bedste idé. Jeg får aldrig gjort noget ved det, men mener bestemt ideen er god. Tjek det ud: |
Fed idé. Faktisk så fed, at selv Microsoft har fanget den: http://pcskærme.dk/verdens-l%c3%a6kreste-sk%c3%a6rm/
mvh Hans |
Hej du glimrende ide... lidt a la Aok.dk men større i geografisk omfang + indhold....læser jeg det.... Hvis du ønsker at gå videre med ideen. Kan jeg evt. skaffe dig kontakt person vedr. Krak funktionalitet (jeg arbejder der nemlig selv ;-)) ved siden af at jeg driver mit galleri... For den andel der f.eks. går på kunst kan jeg godt sende dig lidt info på hvad der er som jeg kender til, der mangler klart noget '"let søgbart" / søgbart via udvalgte kriterier som du skriver ovenfor..... - igen hvis du føler det er relevant. Er ny herinde... går ud fra du kan klikke på "mig" og sende privat besked vedr. kontakter til Krak da jeg ikke ønsker at sætte denne info op for tid og evighed her ;-))
|
Godt at se flere der vil bidrage til tråden.... :) |