Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opslagstavler hos kødmanden

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens,

Jeg talte lige i dag med en ven og han spurgte mig så hvordan reglerne var med opslag hos lokale købmænd, i Netto eller lignende. Han ønsker at sætte en reklame op for hans lokale virksomhed, hvor han tilbyder hjælp med reperation af computere! Men jeg blev faktisk helt i tvivl om virksomheder har ret til at hænge sådanne ting op, er det noget nogen af jer ved noget om?

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 14:22
Hejsa!

(uden at vide det...)Jeg tror ikke ligefrem der er en lovgivning på området. Det er vel op til den enkelte købmand om de vil have det hængende.. nogle steder er det meget skrappe og andre steder kan den samme ting blive hængende i flere uger uden at butikken har set på hvad indholdet egentligt er...

Jeg vil tro at den eneste konsekvens man kan få for at hænge en plakat op er at butikken tager den ned og i yderste fald får at vide at den ikke skal op igen.

Lang de fleste af de tavler indeholder faktisk ofte reklame for homeparties, som jo også er et erhverv. Og de får da lov at hænge mange steder :-)

Så jeg vil da mene at han bare skal kridte skoene og få lavet sig lidt reklame :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 14:24
Det var også sådan ca. det jeg forventede.. nu er der da en der har bekræftet min opfattelse.. så langt så godt :D
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:39
Hej

Jeg har brugt mange opslagstaveler i opstarten af min webshop. Hos Netto piller de hver lørdag alle opslag ned, og andre steder ja der får de lov til at sidde i en vis periode.

Et godt råd er at skrive opslagsdato på, og e.v.t. spørge om man må sætte det op.

Pøj pøj med det..

M.v.h.

www.sw-handel.dk - altid god for en gummibåd =:)) 

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 08:58
Du kan også bare gøre som mig.. Jeg klistrer opslag om spanskundervisning op på samtlige lyskurvs-standere i København. Har gjort det i 3 år, og bliver bare ved og ved og ved...

*ironi

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:03
Dato: 23-08-2006 08:57:58 Forfatter: deepundercover Du kan også bare gøre som mig.. Jeg klistrer opslag om spanskundervisning op på samtlige lyskurvs-standere i København. Har gjort det i 3 år, og bliver bare ved og ved og ved...

*ironi

Så det er DIG der smækker dem op! Jeg har tænkt på hvem der var så ihærdig :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Aug 06
Skrevet kl. 09:17

Har fået at vide af Vej & Park, at de ikke kan gøre noget. Det er som med Grafitti. Gerningsmanden skal tages på fersk gerning, og i øvrigt tilstå.
Nederen.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:23

Har fået at vide af Vej & Park, at de ikke kan gøre noget. Det er som med Grafitti. Gerningsmanden skal tages på fersk gerning, og i øvrigt tilstå.
Nederen.

Men har du ikke lige gjort det

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:24
Dato: 23-08-2006 09:16:40 Forfatter: deepundercover

Nederen.

Kan de ikke bare ringe til personen?

Nummeret står jo på alle lygtepæle...

Tilmeldt 20. Aug 06
Skrevet kl. 10:12
.. Problemet er ikke at finde hende. (jeg blev oplyst, at Vej & Park har talt med hende)
Det er at tvinge hende til at betale regningen for rengøring. Den kan hun bare nægte at betale.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)