Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i øjeblikket er pagerank på 5 med www.frandeli.dk og ligger da også nummer 2 på google med hhv. lingeri, undertøj og nummer 1 med f.eks strømper.

Nummer 1 ligger lingeributikken, men de har kun en pagerank på 3, skyldes den højere placering udelukkende et venlige søgemaskine sitet uden frames?

mvh

frank

frandeli.dk

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:24

ja, nu kan jeg så se at PR kun er 4 i dag, men 5 i sidste uge....

Spørgsmålet er dog stadigvæk det samme....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Pagerank har som sådan ikke nogen betydning for din placering.

Der er et hav af andre ting der har, uden at have undersøgt din side og konkurrentens er det dog svært at sige hvilke grunde det er.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:46

Tag og få fjernet jeres frames hurtigst muligt... Det ødelægger hele jeres side, f.eks. hvis jeg søger på "kostumer og udklædning" så ligger denne side nr 1: http://www.frandeli.dk/forside/frandeli/frandeli.dk/kostumer.html men den er da ikk særlig brugervenlig ;)

Jeg synes i hvert fald I skal få styr på frames'ne først og fremmest, og så giver det højest sandsynligt også bedre placeringer, da I får mere indhold og relateret indhold på siderne - samt en højere konvertering på undersiderne de søgende kommer ind fra.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22

Der er ingen tvivl om frames er skidt, men der kan sagtens være mange flere ting der spiller ind.  Vil dog give samme råd om at få dem fjernet.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:32

Christian - det var også kun et hurtigt kig på siden der bundede i ovenstående :)

Men tror vi er helt enige, om hvadd er skal gøres...

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)