Hej Amino Jeg ved at der er flere fragtfirmaer herinde. Jeg kan huske der var en tråd på et tidspunkt hvor mange af dem var nævnt, men jeg kan ikke finde navnene via søgefunktionen, så nu prøver jeg herinde. Vi er utilfredse med vores nuværende samarbejdspartner - DSV - der leverer vores varer til erhvervs og privatkunder i hele landet. Vi vil derfor gerne bede om et tilbud på jeres fragtpriser af stykgods. Vi sender flest pakker med disse dimensioner: 37kg 115x35x48cm Vi har også mindre forsendelser, men ovenstående udgør hovedparten. Vi er et relativt nystartet firma, så det er svært at estimere antallet af forsendelser årligt. Vi skal have afhentet på følgende adresse: AAimport I/S Vi er indstillet på at booke over internettet. Priser ønskes inklusiv en oversigt over eventuelle tillæg som levering til private, olie/miljøtillæg, og hvad der ellers måtte være. I er meget velkommne til at kontakte mig på min e-mail adresse: morten@aaimport.dk Ha´ en pragtfuld dag :) Med venlig hilsen Morten Andersen |
Utilfreds med nuværende fragtmand - ny samarbejdspartner søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)