Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme dags levering

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk

Det der er brug for i det tilfælde er nogle store postkasser/poseskabe der kan modtage pakker.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jørgen Olsen:
Jeg startede forøvrigt tidligere en tråd for at se om interessen var stor for billig fragt - og jeg bedte folk oplyse hvor mange pakker de havde de ville give til en ny fragt-leverandør til at starte op på - men jeg fik ikke nogen konkrete svar - ergo er interessen ikke stor nok fra kundernes side.

Jeg tror at interessen er kæmpestor for et billigere - og lige så godt - tilbud som Post Danmark. Kunne jeg spare 10 kr. pr. pakke og få den leveret ude hos vores private kunde - så gjorde jeg det med det samme.

Problemet er at ingen fragtfirmaer (så vidt jeg har undersøgt) vil/kan levere til private. For hvad gør de hvis den private ikke er hjemme.... Så skal de derud igen og så begynder det at koste. Har jeg ret i min antagelse?

En løsning på problemet - hvis det er der det ligger - vil være at kunderne skriver hvor chauføren må ligge pakken hvis der ikke er nogen hjemme. Og fraskriver sig retten til evt. erstatning.

Mht priser... jeg ville aldrig skifte hvis jeg ikke kan spare en del. Post Danmark fungerer jo i princippet upåklageligt - så hvorfor skifte til noget usikkert hvis der ikke er nogen penge at hente?

Mange hilsener Helle

Jeg havde nok forestillet mig en slags bookingsystem hvor folk angiver på hvilket tidspunkt af døgnet de er hjemme. Jo større et tidsrum de giver budfirmaet mulighed for at levere i (f.eks. hvis de er hjemme hele aftenen) - jo billigere skal det være idet der kan planlægges en bedre rute for chaufførerne.

Det kan også være et krav til kunderne at de skal være i besiddelse af og benytter en mobiltelefon - og når chaufføren så er på vej bliver der sendt en sms ud til kunden de skal bekræfte indenfor relativt kort tid for at få varen leveret.

Der er mange muligheder !

VH Jørgen Olsen

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)