Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anderledes jobansøgning

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en lille anderledes jobansøgning og håber det giver pote. Den er meget kort, da den kun er mindet som en kort præsentation. Det skal lige siges jeg også har søgt en del traditionelle jobansøgninger både de opfordrede og uopfordrede.

Synes lige jeg ville dele den med jer amino’er

tjek den ud på www.ackers.dk

Daniel

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:33
Sjov ide, men hvor distribuerer du den (hvordan får kommende arbejdsgivere den at se)?

Personligt synes jeg at den er for poppet og useriøs. Ikke måden med video på en hjemmeside, men mere det du siger. Du sidder og vipper meget frem og tilbage og siger meget Øhhh (ubevidst fyldeord). Synes det får dig til at virke ukoncentreret...

Men hvad ved de om dig inden de ser denne video?

Iøvrigt, hvis man sidder og ser/hører på dig, og begynder at kigge på referencer samtidigt, så ryger man væk fra siden, Burde nok åbne i nyt vindue. Blot en detalje.

Held og lykke med jobsøgningen!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:01
Uenig med Nicolaj!

Syntes det er en fed side, kanon id - og viser at du er kreativ, og ikke går i små sko. Kombiner evt med nogt flash galleri der skifter med dine referencer - så er den helt i top.
Hvis jeg skulle bruge en kreativ sprællende medarbejder, og fik en ansøgning som den var det sq garanti til jobsamtalen (hvor den virkelige prøve foregår)

Vi sukker fx til stadighed over at folk som kalder sig duper kreative sender os ansøgninger der er lavet i word med Times new roman - og ikke andet.

Godt gået - håber det giver pote.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:11
jeg har ændret det så mine referancer dukker op i nyt vidue det fungere bedre :)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:28
Jeg kan vildt godt lide den.

Den er personlig og giver et fint, positivt billede af, hvad du er, og hvad du kan.

Hvis den ikke giver pote, lever vi i en uretfærdig verden.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:56
jo tak det synes jeg nemlig ogs den gør. - Det jobsøgning går meget ofte hen og blir'' så s**** formelt og kedeligt... :)

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:22
Hej Daniel

Rigtig fed ide....virkelig utraditionelt. Det eneste jeg kunne bruge på hjemmesiden var et CV eller lign, så der er også er lidt mere formelt

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:12
Ja, jeg synes også at et CV kunne være godt at have på sitet.

Kunne du ikke lave sitet således, at CV og referencer først bliver synlige når filmen er kørt helt igennem? Ellers begynder folk bare at klikke på alt hvad der er at klikke på inden filmen er kørt til ende.

Jeg synes iøvrigt at det er fedt med de mange klip - det får filmen til at virke dynamisk, fangende og alt andet end kedelig og langtrukket. Super!

mvh Carsten
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:07
Den har da fanget min interesse Daniel, så svar lige på den mail jeg har sendt dig ;-)

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Rigtig god idé!

Helt klart en god lille appetitvækker som giver arbejdsgiveren et godt udgangspunkt.

En lille sidebemærkning: Lyden på videoen "hakker" lidt i de overgange du har lavet - ved dog ikke om det bare er min internetforbindelse som driller lidt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)