Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lave en nyhedsside med unikt journalistisk indhold.

I den forbindelse vil jeg med tiden gerne have en slags tilhørende webshop, der skal sælge/promovere produkter til netop den målgruppe, som siden henvender sig til.

Ideen er at jeg får x antal procent af prisen på varen. Til gengæld får sælgeren gratis promoveret sin vare.

Jeg tænker at henvisningen til købet foregår via et link fra min side til sælgers.

Spørgsmålet er så om der findes en smart løsning på problemet med at finde ud af at køberen kommer fra min side og jeg dermed skal have penge?

Nogen der har erfaringer med denne type "annoncering"?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Du får bare alle webshopejerne til at oprettet sig på partner-ads.dk, med provitions reklamer også logger du ind og henter links til deres produkter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 18:17

Hej

Som jeg ser det har du to muligheder. Som jeg forstår, så vil partner-ads give en betaling for henvisninger til de pågældende sider uanset salg, hvilket jo er fair nok - men ikke helt det du efterspørger..

Du kan vælge at gå dropship vejen og simpelthen sætte varene du skriver om til salg i din egen webshop.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 28. Jun 09
Skrevet kl. 18:43

Plutorules:

Hej

Som jeg ser det har du to muligheder. Som jeg forstår, så vil partner-ads give en betaling for henvisninger til de pågældende sider uanset salg, hvilket jo er fair nok - men ikke helt det du efterspørger..

Du kan vælge at gå dropship vejen og simpelthen sætte varene du skriver om til salg i din egen webshop.

Mvh Nicolai

Ja, overvejede også at lave det der dropship, men i disse internettider tænker jeg bare at folk jo tjekker priser på nettet og jeg vil sikkert ikke kunne konkurrere på pris og service med store etablerede kæder... T

Det jeg nok mere tænkte på var om der var en slags software man kunne installere, som kunne registrere om der sker et køb via min side? Altså gå udenom de  i forvejen oprettede netværk såsom adpartners ?

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:21

Hvilken branche taler vi om?

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Skrevet kl. 19:31

Nu ved jeg jo ikke helt hvad du vil skrive om eller er det alt muligt - men det bør absolut være muligt at finde produkter, som du kan skrive om og tjene lidt penge på. Samtidig kan du jo altid lave en aftale om at citater fra dig kan/skal bruges på de pågældende webshops.

Jeg kunne i hvert fald godt være åben over for et samarbejde.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 28. Jun 09
Skrevet kl. 20:11

Kim Carlberg:

Hvilken branche taler vi om?

Det er egentlig ikke nogen branche som sådan... Indholdet er  om og for en speciel målgruppe, der har nogle specielle behov, som jeg mener at kunne dække i en webshop, hvor det egentlig er sammenhængen og sammensætningen af varerne, der er det lidt specielle.

Men det vil blandt andet være hårde hvidevarer...

Tilmeldt 28. Jun 09
Skrevet kl. 20:13

Plutorules:

Nicolai

Jeg skriver lige en pb

Tilmeldt 28. Jun 09
Skrevet kl. 20:18

P.I.A:

Plutorules:

Nicolai

Jeg skriver lige en pb

Nå, det kunne jeg ikke... Men siden henvender sig som skrevet tidligere til en bestemt målgruppe. Både mænd og kvinder, som har nogle specielle behov. Så det er ikke bare hvilke som helst produkter jeg kan sælge. Desuden er indholdet ikke kun om produkter men også andre artikler med interesse for emnet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Skrevet kl. 20:43

Jeg tror du mangler at sætte din profil op til pb - derfor det smuttede.

Har du en mail, så kan jeg også kontakte dig der.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)