Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labradorhvalpe sælges.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke nogle flotte hunde - de kunne blive til en god pels - er der mængderabat :)?

For søren hvor er de søde - min første hund var en labrador så jeg har altid været glad for store kloge hunde.

Hold da helt kæft - det er godt priserne på hunde er tabubelagt så man ikke snakker om den og så der heller ikke kan konkurreres på den - et kuld hvalpe til over 50.000kr må da siges at være en god forretning :) Held og lykke med salget.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Ravn:

Dette er et iværksætter forum og ikke en handelsplads!!

Det var da en underlig indstilling. Og efter min mening forkert og ikke din beslutning. Desuden er dette da lige så meget en markedsplads som det er et forum. Desuden som nævnt er der kategorien "jeg har et godt tilbud" og "cafe" hvor der er plads til indlæg som dette.

Mon ikke du skulle gå ud og få dig lidt luft og sol, og så fokuserer lidt mere positivt Big Smile

Tjahhh det skal du da have lov til at mere. 

Som bruger af Amino er det ret ud sagt pisse iriterende med den omsiggribende reklame spammnig der efter hånden dagligt finder sted på Amino.  At folk ikke kan fidne ud af at holde deres reklame i de dertil indrettetde foraer er med til at ødelægge amino som et seriøst sted.

Mvh

Ravn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)