Jeg ved, at der er flere herinde, som har webshops fra Scannet. Det har jeg også selv, og jeg overvejer at købe deres søgemaskineoptimeringsmodul. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med dette modul?? Er det pengene værd?? Henrik |
Scannet - søgemaskineoptimering
|
Modulet er 100% ombygget, siden det sidst blev diskuteret her på amino - og det virker i dag uden nogen redirects eller andet. Og det virker! |
Der må jeg være ening med Thomas R (igen).. Men det kræver stadig hårdt arbejde og godt kendskab til google, for at få 100% ud af systemet. |
Hej Thomas R, Ved du om det er deres søgemaskineoptimeringsmodul specifikt til Scannets egen netshop eller deres generelle søgemaskinemodul der er ombygget, som du siger...Det lyder nemlig meget interessant, hvor den tildigere model var noget langhåret ![]() |
Martin
|
Hvornår skal man så bruge det ene søgemaskinemodul frem for det andet ? |
Ja det kan jeg jo så selv svare på... Modulet til webshoppen er ikke lige så udvidet i funktioner som den alm søgemaskinemodul scannet tilbyder. Så skal du rigtig i gang med SEO så ville jeg vælge det alm modul. Men vil du bare prøve dig lidt frem kan du vælge det modul der hører til shoppen. |
Update. Skal selvfølgelig skrive hvorfor: Modulet til shoppen (der nu er stuerent) er integreret i shoppens administration og tildeler bl.a. unikke sidetitler og page descriptions til hvert produkt, gruppe osv. Det fungerer - og lige præcis til en shop er det nok den bedste løsning! |
Ja vælg du modulet til shoppen... det er nemt og lige til at gå til. men som jeg skriver (thomas) Så skal du rigtig i gang med SEO så ville jeg vælge det alm modul. Der er med min ringe erfaring et par gode funktioner som ikke er i den til webshoppen. |