Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

phpbb forum og adsens

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har lavet mig et lille, meget lille forum, og vil gerne have 1-2 adsens enheder på, jeg kan bare ikke se mig ud af om det er muligt, og hvor jeg evt skal sætte dem ind, og i hvilken fil.

Hvis jeg nu vil have en i top og bund af siden, er der så nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal smide den ind? Nogen der her erfaringer med et?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:44

Hej Kenneth,

Send mig eventuelt en mail på peter@hztrading.dk, så skal jeg nok hjælpe dig.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:25

Hvis du vil have det i både bund og top af indlæg men ikke fx på forsiden af forummet, skal du smide det i viewtopic_body.html på det Style, du bruger. Og det er altså både i bunden og toppen af denne fil.

Hvis du vil have det i bunden og toppe af ALLE sider på forummet, så lægger du bare koden ind i henholdsvis overall_footer.html og overall_header.html på det style, som du bruger.

Der er med andre ord mange muligheder som alle afhænger af, hvor du helt præcis vil have adsense'en henne. ;)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:39

Kan ikke finde nogle filer der hedder det :-(

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 15:43

De ligger nede i /styles/Prosilver(hvis det det style du bruger)/template/

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:57

Ja, har fundet dem :-)

Men der er iktet der bliver vist, uanset hvor jeg sætter dem ind henne...

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 16:01

Du bruger nok PHPBB3, og her skal du huske, at der er en temmelig aggressiv caching på. Så enten skal du slå caching helt (midlertidigt) inde i administrationsdelen, eller også skal du lige tømme cachen fra mappen /cache. Du behøver kun at slette cachen for den fil du arbejder med, men er du i tvivl, så bare slet dem alle.

Refresh herefter siden og så skulle dine ændringer gerne blive vist.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:15

ja det er PHPBB3 jeg bruger. Hvor finder jeg  /cache?

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:20

Nu har jeg tømt den som du sagde, det kom der dette ud af www.studieogelevjob.dk/forum

Nu er der intet på siden... Er det så tabt nu?

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:02

Hej mpih

Har du lyst til at hjælpe mig veidere?

Her gjort som du har sagt, og som sagt er der nu intet forum, tjek selv www.studieogelevjob.dk/forum

Mvh Kenneth

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)