Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website eller Webshop eller begge ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er forskellen også, i mine øjne, at du måske nok kan bruge Ebays betalingsmodul, men du handler reelt set stadig med "Jürgen123" fra Baden-Baden eller "honeymonster" fra Lincoln, Nebraska.

Jeg TROR at mange ville sætte pris på at få kvalitetsgenbrugsvarer til gode priser, og handle med hvaddetnuskalhedde.dk, med hvad dertil hører af sikkerheder.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:00

Peter Holmstrand:

Og så er forskellen også, i mine øjne, at du måske nok kan bruge Ebays betalingsmodul, men du handler reelt set stadig med "Jürgen123" fra Baden-Baden eller "honeymonster" fra Lincoln, Nebraska.

Jeg TROR at mange ville sætte pris på at få kvalitetsgenbrugsvarer til gode priser, og handle med hvaddetnuskalhedde.dk, med hvad dertil hører af sikkerheder.

Mvh
Peter

Som sagt tidligere så er der selvfølgelig en masse fordele, men der er bare mange faldgrupper. F.eks hæfter du ved salg af kopiprodukter mm. Desuden er omkostningerne svære at styre, for det er altså dyrt at håndtere et produkt fremfor 10 stk af et produkt.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:15

Alt det der har jeg allerede overvejet, men jeg mener stadigvæk at man kunne lave en god forretning ud af det.
Det kan godt være jeg tager fejl - jeg har jo ikke prøvet det endnu ;-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:21

Peter Holmstrand:

Alt det der har jeg allerede overvejet, men jeg mener stadigvæk at man kunne lave en god forretning ud af det.
Det kan godt være jeg tager fejl - jeg har jo ikke prøvet det endnu ;-)

Mvh
Peter

Hvis du regner det håndteringsmæssige ud og kalkulere med, at evt ansatte skal have 130 kr i timen inkl feriepenge osv, så skal der godt nok ekspederes en masse, og være et effektivt system, hvis det skal løbe rundt.

Måske tager jeg fejl, men der er bare en masse faldgrupper, fremfor fordele men who knows? Du skal næste prøve for, at se hvem af os der har ret :)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:51

Haha, nu handlede denne tråd jo om at finde på ting som trådstarter kunne prøve, MEN hvis jeg en dag har den kapital der skal til for at få det sat på skinner, så vil jeg da ikke udelukke at jeg springer ud i det.

Og så skal du nok få en opdatering enten fra Hawaii eller fra Varmestuen på havnen i Næstved alt efter hvordan det går ;-)

Mvh
Peter

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)