Som I sikkert ved ryger de finske visitkort fra Jesper af trykken meget snart. Men jeg mangler sgu stadig at finde ud af hvordan det helt skal se ud.
Jeg har lavet et udkast, som jeg håber i gider at vende tommelfingren op eller ned af - og evt. komme med en ide til hvordan det kan blive lidt mere lækkert.
Grunden til svanen er at cygnet betyder svaneunge - og jeg tilbyder en grafisk forvandling fra den grimme ælling til en flot svane.
Jeg siger tommelfinger op, som de står der; du kan sagtens bruge dem, som de er..en ide kunne måske være at sætte svanen på det øverste visitkort i stedet for stjernen og de 9 blå firkanter, eller hvad de nu hedder. Ellers er det utrolig enkelt og flot..meget gennemført efter min mening, når man tænker på farvelære, farvebrug m.m.
Tak for det. Dels har jeg kun haft to kundebesøg, resten sker på virksomhedens adresse og dels bor jeg i lille lejlighed med kæresten hvor vi står over for flytning, så derfor er dette fravalgt. Har overvejet at skrive København for at signalerer man bor på den rigtig side af Valby Bakke.
Synes måske spejlingen af svanen ser lidt falsk ud... men ellers flot.
Men husk at tage højde for, at en baggrund som den du leger med der, kan komme til at se anderledes ud når du går fra RGB og til CMYK - personligt fik jeg lov at låne Jespers pantonevifte og dobbeltchecke min egen farve og få den helt rette farvekode.
Sådan en er egentlig rar at have. Tror den skal øverst på ønskelisten
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Spejlingen er også falsk, så det er vel derfor :-p Ej prøver at lege lidt mere med den.
Ja, jeg frygter også lidt hvordan trykket vil se ud - burde nok have haft et kig i sådan en vifte, det må jeg huske til næste gang hvis det bliver noget møg.