Vi har på PetDreams.dk lige startet en blog som fokuserer på hunde- og katteavlere, dyreorganisationer og mennesker med kæledyr.
Hvis du har et kæledyr og gerne vil deltage i et interview på vores blog, er du meget velkommen til at emaile til info@petdreams.dk. Vi vil også inkludere et link til din forretning i interviewet, som sammen med interviewet bliver stående på vores blog.
Vi har kat og killing på 5-6 uger, så der er gang i den! Jeg arbejder hjemme, så jeg nyder glæde af den lille lømmel hver dag Sorte Slyngel hedder den lige nu, vi ser, om navnet ændrer sig hen ad vejen … det er set før.
er det ikke noget med at killinger lige som hundehvalpe skal være mindst 8 uger før man tager dem fra moren?
ellers så har vi verdens sødeste DSG'er, sløv som en pose kartofler herhjemm og hurtigere end en F1 racer når man er ude.. den kan bedst lide at ligge i en seng på skrivebordet når jeg arbejder hjemmefra :)
Super at se alle dem der vil være med. Jeg skal forsøge at få kontaktet alle med spørgsmålene til et interview. Kan også sende en PM, hvis nogen gerne vil have nogle spørgsmål med det samme.
Har kattene Tom og Mille. Mille er fanget her på mit skrivebord sammen med sin fangst, og så blev hun træt:
Kan du bruge dem (og mig) til interview, så sig til.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn