Hej folkens, Der skulle vel ikke være en, der ligger inde med et regneark, hvori samtlige danske postnumre/byer står - og hvilke amter de tilhører? |
Oversigt over byer/amter ønskes.
|
Jeg har postdanmarks oversigt over antal modtagere pr. postnummer liggende i pdf. Skriv en mail hvis du kan bruge den. |
Tak for responsen. :) Jeg har et ark med samtlige postnumre og byer, men mangler at kæde enten postnumre eller byer sammen med, hvilket amt de ligger i. Er der amter med i din oversigt, Martin? |
Nej amterne er ikke med. Jegb tror du får svært ved at finde det du søger, da jeg er ret sikker på, at amtsgrænserne er ligeglade med postnumre. Dvs. at 2 familier godt kan bo i samme postnummer, men i hvert sit amt. |
Og de ændrer sig jo også fuldstændigt til 1. januar. |
Det har jeg, sender dem lige i en mail. |
Hej Kasper Jeg kunne også godt bruge den post nummer/by oversigt. Vil du sende den på mail til jh@salesnordic.dk Tak. |
Post Danmark ligger inde med noget... men om de har det på exel... gratis skal jeg være usagt!! Mvh Tommy Duus |
Dem har jeg haft fat i et par gange uden den store succes. Hvis nogen skal bruge Kaspers ark, siger I bare til, så mailer jeg den. :) |