Hej allesammen. Mig og Thomas bjørn her inde fra har en side med nogen billeder.
Jeg tillader mig lige at oprette en ny tråd. Håber det okay. Vi har Google adsense på siden, men vi kan ikke sætte det rigtigt op.
Vi har kun tjent 0.75 dollars på 13 dage (tror jeg det er). Vi vil gerne have penge pr. sidevisning, da vi har en del af dem. På de sidste 4 dage har google registeret 4.524 sidevisninger. Som jeg syntes er en del. Langt over vores forventninger. Vores ide er ikke rigtigt at tjene penge, men få vores omkostninger igen. Derfor vil jeg hører om der en derude i den store verden som vil hjælpe med at opsætte Adsense. Vi kan ikke tilbyde det vilde betaling, desævrre. Så håber vi kan finde en løsning. På forhånd tak. Rasmus Madsen |
Adsense, opsætning ?
|
Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app
Men nogen reklamer giver bedre end andre, og vi kan ikke finde nogen ;) |
Nu har jeg været rundt på adskillige sider på dit site og de eneste annoncer jeg får vist er publich service annoncer. Disse annoncer giver ikke noget afkast og de vises sandsynligvis fordi Google ikke kan finde nogle annoncer der relaterer til jeres indhold eller at den simpelthen ikke forstår hvad indholdet går ud på.
Google kan ikke forstå billeder og det er jo det du har mest af på dit site.
Jeg tror det er årsagen til din manglende indtægt.
|
Hej Michael. Nu har siden generalt ikke så meget tekst. Ved du om det virker med Meta-kodeR ? |
|
Undskyld jeg bryder ind i spørgsmålet, men hvad hvis man sætter alt="bla bla " ellet title="bla bla" på sine billeder, vil google læse dette som tekst og finde nogle annoncer passende til denne tekst? |