Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg vil gerne bede jer om feedback på mit nye website - KoncertDating.dk - der er et dating- og communitysite for musikelskere.

Jeg vil gerne ha' respons på alt fra design til features.

Og er der nogen, der har nogle tips til opstart og opbygning af medlemsbasen - altså f.eks. hvordan man skaffer de første medlemmer, så sitet kommer ordentligt igang (inden man sender pressemeddelelser ud)?

Jeg er også meget interesseret, hvis der er nogen, der har nogen gode idéer til anden (guerilla) markedsføring af mit site.

Foreløbig har vi sat koncertbilletter til bla. Erykah Badu, TV on the Radio, Vampire Weekend, B-Real og Lisa Ekdahl  på højkant - ALLE nye medlemmer deltager i konkurrencen, så hvis I er musikinteresserede er I velkomne til at oprette en profil ;-)

Mvh
Dorit Saly

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke da jeg læste din url var at det kun drejede sig om dating, men da jeg kom ind på siden fik jeg den tanke at det kun var om koncerter.

Tror måske du skal være lidt mere tydelig omkring hvad dit koncept er.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er synd du er hoppet med på dating vognen... Hvorfor laver du ik blot et Koncert Forum, for det er jo egentlig det siden afspejler meget mere. Brugerne kan stadig oprette sig med fotoprofiler, tekst osv, men fokus skal bare være på musik, som det jo os er, og så glem det der dating...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København S
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Synes det er synd du er hoppet med på dating vognen... Hvorfor laver du ik blot et Koncert Forum, for det er jo egentlig det siden afspejler meget mere. Brugerne kan stadig oprette sig med fotoprofiler, tekst osv, men fokus skal bare være på musik, som det jo os er, og så glem det der dating...

 

Hej Fashion-Seller

Det forekommer mig jeg har haft en diskussion omkring brugen af ordet 'dating' før... Selv synes jeg at betydningen har bevæget sig fra striks at betyde par-dating til mere uformelt at omfatte andre former for aftale-dannelser (eg. Golfdaters). Det kunne være en spændende debat, at tage op. Men måske en anden gang...?

Jeg har i hvert fald besluttet at beholde navnet, fordi sitets omdrejningspunkt - for medlemmerne - er søgefunktionerne til at matche musiksmag. Det er dating-agtigt og er hvad der adskiller sitet fra andre musik og koncertforums. For dem er der jo allerede masser af. Roskilde Festival har sit eget. Gaffa og Soundvenue har. Livenation har. Alle vil lave koncertforums, men ingen har gode matchmaking funktioner, som hjælpe brugerne med at finde nogen at gå til koncert med...

PS. Det kan da godt være, det ikke er den mest opfindsomme idé, men jeg bad nu egentlig også mest om respons på design og funktioner ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorit:

Fashion-Seller:

Synes det er synd du er hoppet med på dating vognen... Hvorfor laver du ik blot et Koncert Forum, for det er jo egentlig det siden afspejler meget mere. Brugerne kan stadig oprette sig med fotoprofiler, tekst osv, men fokus skal bare være på musik, som det jo os er, og så glem det der dating...

 

 

Hej Fashion-Seller

Det forekommer mig jeg har haft en diskussion omkring brugen af ordet 'dating' før... Selv synes jeg at betydningen har bevæget sig fra striks at betyde par-dating til mere uformelt at omfatte andre former for aftale-dannelser (eg. Golfdaters). Det kunne være en spændende debat, at tage op. Men måske en anden gang...?

Jeg har i hvert fald besluttet at beholde navnet, fordi sitets omdrejningspunkt - for medlemmerne - er søgefunktionerne til at matche musiksmag. Det er dating-agtigt og er hvad der adskiller sitet fra andre musik og koncertforums. For dem er der jo allerede masser af. Roskilde Festival har sit eget. Gaffa og Soundvenue har. Livenation har. Alle vil lave koncertforums, men ingen har gode matchmaking funktioner, som hjælpe brugerne med at finde nogen at gå til koncert med...

PS. Det kan da godt være, det ikke er den mest opfindsomme idé, men jeg bad nu egentlig også mest om respons på design og funktioner ;-)

Ja vi kan tage diskussion en anden dag, for har ik lige så meget tid pt. Men dating er for manges vedkommende forbundet med dates, sjovt nok. Og tror du vil tabe stort på Google søgninger mm, fordi folk forventer den slags dating, når domænet indeholdet ordet.

Du kan sagtens lave et forum der adskiller sig fra mængden, med de funktioner og muligheder du beskriver, men du skal bare huske og se det fra din evt kommende brugeres side. De ser måske ik dating, på samme måde som dig.
Jeg har svært ved at gennemskue konceptet, når jeg kigger på siden og derefter domænet. Det ligner mere et forum, med en masse muligheder, fremfor en dating side. Dvs allerede der har du tabt mig som evt bruger.

Så tænk på at du skal kommunikere det ud til en masse, som måske ik lige tænker i samme baner som dig selv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København S
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjae - du har nok ret mht at gøre det tydeligere på forsiden, at det er et datingsite.

Pt. er det meste af datingsiden jo gemt væk bag login, så den ser man jo ikke før man har gidet oprette en profil - Måske en fejl, men så længe sitet ikke har så mange profiler, er der jo alligevel ikke så meget indhold at sælge det på...?

Har eksperimenteret med mange forskellige forsidedesigns, og havde på et tidspunkt alene logo, promobillede og oprettelsesformular.

Men så var det man blev (for) ambitiøs og begyndte at fylde mere indhold på - dette også af søgemaskinehensyn, så f.eks. Google kan se at der er noget indhold.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)