Kære Dennis, En anden løsning kunne være at lave nogle mere originale web-løsninger. Jeg behøver vel ikke fortælle dig, hvor chokeret jeg som ejer af www.votus.dk, var over at klikke ind på www.demaweb.dk |
Annoncering?
|
Hej Dennis Du kan på denne side få lidt info om hvad og hvordan en AdWords konto er og virker |
Venligst
René Buch
Jeg havde for et halvt års tid siden besøg af en fyr med et IT-firma, som ønskede en ugentlig rubrik annonce i vores avis - han ville reklamere med gratis support til private i specifikke tidsrum. 3 måneder efter ringende han - ikke en eneste henvendelse. Vi tog et møde hvor vi gennemgik hans primære forretning, styrke og svagheder, og konkluderede, at han i stedet skulle gå målrettet efter håndværker-firmaer, der ikke havde tid til at vedligeholde deres IT - brancheboom etc. Ide - et fast besøg hvor sytemerne blev efterset og optimeret og evt. spørgsmål afklaret - samt en kontakt til den lokale handelsforening - netværk. Han gik i krig med ca. 2000 momsregistrerede i området - sorterede og henvendte sig direkte til dem han umiddelbart mente var målgruppen. Vi stoppede annonceringen - og jeg har siden hørt en enkelt gang fra ham - det går fint. Igen - hvad skal jeg sælge til hvem og hvordan - det betaler sig at gøre sig disse overvejelser inden man kaster sig ud i annoncering - selv om annoncekonsulenterne siger det modsatte - og ja - jeg tog jo også bare i mod hans ordre. MVH Lars K |
Der findes jo også den direkte kontakt!!! Ringe på døren eller gribe knoglen... |
Stefan Avivson
Jeg tror heller ikke du skal annoncere i lokal-avisen. Måske du skulle prøve at undersøge priserne for annoncering i f.eks. avisen "Markedsføring"... Desuden tror jeg også du skal arbejde lidt mere på din annonce. Det er ikke for at rakke dig ned, men den ser ikke særlig professionel ud og det er nok ikke så smart når det bla. er en af de ting du tilbyder? Håber ikke du bliver stødt over min kritik, men forsøger bare at komme med min ærlige mening. |
Tak for dit svar! Er naturligvis glad for at modtage feedback - det er jo med til at udvikle én selv. Jeg vil dog gerne sikre mig, at du ser annoncen korrekt i dit AcrobatReader. Kan jeg få dig til at smide et screenshot det du ser? Har nemlig oplevet, at skriften kan se noget anderledes ud på andre versioner af AcrobatReader hvilket den også gør på min laptop. Er interesseret i at vide, om det er min "rigtige" annonce du omtaler negativt eller det blot skyldes design ændringer i AcrobatReader. På forhånd tak. |
Mvh. Dennis