Nu har der været en masse snak om negative indlæg de sidste par dage - så her får i lige ét med lysende, glad aura :-)
Sidder spændt og venter på, at de næste 4 ordrer tikker ind i løbet af i dag - for så har vi rundet ordre nr. 10.000!! Dejligt rundt tal, lige til at blive i godt humør af :-)
Og så vil jeg da lige dele med jer, hvad jeg skal lave, når jeg har ferie om 2 uger..;
Skulle lige til at bede venligt om en mere sigende overskrift, men ja... det er sommer, dejligt vejr og fuglene synger uden for mit vindue, så lad nu det ligge =)
Hvor er det super for jer, et stort tillykke med det. Det er altid en dejlig følelse at runde en form for milepæl, kan godt forstå at du er spændt og glad.
Også lækkert for dig at der ind i mellem ordrerne er tid og råd til lidt ferie. Det ser dejligt ud, håber at du får en skøn tur. Min egen sommer skal desværre ikke bruges på ferie. Jeg skal passe mit kommunale arbejde og ligeledes arbejde som en gal på den idé og tilhørende forretningsplan, der forhåbentlig skal være medvirkende til at jeg inden næste sommer ikke længere skal være beskæftiget i mit nuværende job. Jeg er glad for det og det er en dejlig arbejdsplads, men ikke just det jeg drømmer om at lave resten af mit liv må jeg indrømme.
Du og alle andre ønskes en rigtig dejlig dag og jeg krydser fingre for at i når de 10.000 inden udgangen af denne dag.
Sidder spændt og venter på, at de næste 4 ordrer tikker ind i løbet af i dag - for så har vi rundet ordre nr. 10.000!! Dejligt rundt tal, lige til at blive i godt humør af :-)
Og så vil jeg da lige dele med jer, hvad jeg skal lave, når jeg har ferie senere
Tillykke med det runde hjørne og rart med en glad aura tråd
Nu er det ikke for at være den voksne møg-kedelige-løftet-pegefinger ting, men måske I skal passe på med at sige præcis hvornår I skal slappe af i udlandet, så I ikke kommer hjem til tomme hjem og nej... det er ikke kun fordi at jeg er misundelig over at jeg ikke har ferie planlagt i år, at jeg skærer toppen af festen
har den første ordre liggende i en skuffe - det var 100 cdkuverter og 100 tryksagsæsker til et lokalt trykkeri!
Har rettet overskriften - beklager der bare var en smiley før, ville lige tæne over hvad jeg skulle skrive, og så endte jeg ed at glemme at skrive noget
ja, måske dumt at skrive på nettet hvornår man har ferie.. havde jeg ikke lige tænkt på.. men har ikke noget der er værd at stjæle alligevel :-)
Jeg har netop i dag afsluttet 2 års sales trainee uddannelse ved Damstahl A/S (6x10-taller), hvorfor jeg mener det er velfortjent med lidt afslapning... ;)
Nu venter nye udfordringer ved Wendelbo Møbeldesign A/S senere på sommeren. Første 6 mdr. tilbringes i virksomhedens vietnamesiske (og relativt nye) møbelproduktion i Ho Chi Minh City.
Jeg har ikke planlagt nogen ferie i år. Så den står på arbejde og så bruge noget tid på min smukke kone og dejlige datter.
Nå ja, så kommer der til at gå noget tid med at der skal lægges nyt gulv, ny ventilation, køling og el i vores nye printerrum, så det står klart til når vores nye "legetøj" kommer - så det skal nok blive en sjov "ferie" alligevel.