Jeg kender og bruger dk-hostmaster til at finde ud af hvem der ejer diverse hjemmesider, Men er det muligt at se hvem der ejer ikke .dk domæner? Er der nogen der kender en site? |
Du kan bruge denne side:
Jeg kender og bruger dk-hostmaster til at finde ud af hvem der ejer diverse hjemmesider, Men er det muligt at se hvem der ejer ikke .dk domæner? Er der nogen der kender en site? |
Du kan bruge denne side:
|
Venlig hilsen
Per Thomsen
Ja, det er fint tool, vil blot lige kommentere omkring de resultater du kan få... Rigtigt mange udenlandske hosts og registratorer har gjort det nemt for folk at registrere domænerne anonymt, så ret ofte vil du finde at ejeren er en stor host eller lignende... det gælder især nyere domæner... Det betyder som oftest ikke at hosten ejer domæner, de står bare som registrator, og ejerne er derved anonymiseret... Det kan eksempelvis se sådan her ud: Registrant Info: (FAST-12785296) Det er registranten for et .net domæne jeg ejer, og har hostet hos hostmonster... |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk