Hej alle, Feedback, ris & ros ønskes fra alle i kloge aminoer vedr. vores hjemmeside: http://www.gaverogbrugskunst.dk Alle ideer eller ændringer vi burde foretage modtages med kyshånd.
Mvh. Martin
|
Hej,
Har lige lidt forskellige ting:
1. Det første der genere mig lidt er jeres domænenavn, jeg synes det er alt for langt og jeg tror jeg ville blive i tvivl om hvad det var.
2. Har meget svært ved at læse den blå tekst der står oppe i topbanneret, kunne være man skulle overveje en mere læslig skrifttype?
3. I har 8 billeder på forsiden der viser nogle af de varer i har, hvorfor ikke lave et link så man kan klikke sig ind på varer beskrivelsen via dem?
4. Synes det ser meget mærkeligt ud med de 4 produkter nederst på siden, måske i skulle overveje at fjerne dem.
5. Når jeg klikker mig ind på en katogeri synes jeg god der kunne være et billed eller ligende, er lidt kedlig. Muligvis kunne i vise nogle af produkterne i denne katogeri, og så bare havde underkatogerier (håber i forstår)
6. Desuden er der et eller andet i jeres design som ikke helt falder i min smag men kan ikke rigtig sætte fingeren på hvad det er..
Ellers synes jeg i har lavet et rigtig flot stykke arbejde, men har hellere ikke kigget hele siden igennem..
mvh Kristoffer