Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - feedback ønskes.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Thorsø
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Feedback, ris & ros ønskes fra alle i kloge aminoer vedr. vores hjemmeside: http://www.gaverogbrugskunst.dk

Alle ideer eller ændringer vi burde foretage modtages med kyshånd.

Mvh.

Martin

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:03

Hej,

Har lige lidt forskellige ting:

1. Det første der genere mig lidt er jeres domænenavn, jeg synes det er alt for langt og jeg tror jeg ville blive i tvivl om hvad det var.

2. Har meget svært ved at læse den blå tekst der står oppe i topbanneret, kunne være man skulle overveje en mere læslig skrifttype?

3. I har 8 billeder på forsiden der viser nogle af de varer i har, hvorfor ikke lave et link så man kan klikke sig ind på varer beskrivelsen via dem?

4. Synes det ser meget mærkeligt ud med de 4 produkter nederst på siden, måske i skulle overveje at fjerne dem.

5. Når jeg klikker mig ind på en katogeri synes jeg god der kunne være et billed eller ligende, er lidt kedlig. Muligvis kunne i vise nogle af produkterne i denne katogeri, og så bare havde underkatogerier (håber i forstår)

6. Desuden er der et eller andet i jeres design som ikke helt falder i min smag men kan ikke rigtig sætte fingeren på hvad det er..

Ellers synes jeg i har lavet et rigtig flot stykke arbejde, men har hellere ikke kigget hele siden igennem..

mvh Kristoffer

Fra Thorsø
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:11

Hej kristoffer :)

Mange tak for info. Alle punkter er taget til efterretning.

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)