Det jeg sådan har tænkt mest på var det med en Shop :) har fundet en ven der kan hjælpe mig med at få noget design og kodningen på plads men hvis det nu er den vej jeg vælger definitivt at starte mit projekt op med mangler jeg jo et potentielt navn og logo der både kan sælge og blive spredt hurtigt:) jeg sidder pt også at kigger efter et muligt hold jeg kunne sponse (tidligt men så er det på plads) for at få så meget omtale med mit gear som muligt.. men det med Budget og forretnings plan er jeg nok mere end "lost" da jeg ikke har den Største erfaring med den slags endnu :) har kigget lidt på det med budget gennem få manager spil men det vil jo aldrig være det samme :) derfor jeg søger hjælpen her inde og indtil videre må jeg positivt svare tilbage at det har været noget af det bedste jeg har gjort :) |
Nyere projekt jeg har hygget lidt med (stadig på "tegne bordet")
|
Hej allesammen
så er jeg tilbage igen ;)
jeg har nu på skaffet mig et par ting til mit projekt såsom : Design (hjemmeside) - Trøjer (5 stks) - CW server og VT server Til kommende CS 1,6 hold
jeg mangler dog : Koder til hjemmesiden - Sponsor til de forskellige cups der vil køre - Admins (til cups) og Writers til daglige news :)
jeg start ud med et Community hvor jeg vil tage nogle hold ind og køre dem op mens jeg bygger stille og roligt et godt ry op med en masse cups og andet sjov:)
men hvis i har nogen der måske kunne hjælpe eller i måske kunne hjælpe må i meget gerne vende tilbage hurtigest muligt:)
Hilsen Mads |
Jeg sender den med det samme :)
men kunne du beskrive hans "Kæmpe Gamer System"? :) så man var lidt inde i det :) |