Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

300 fans for en flad halvtredser! (facebook)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

det tvivler jeg ikke på og det var heller ikke sådan ment. Det var blot en kommentar til din reklame ikke til dine ydelser.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

http://www.facebook.com/home.php#/pages/Gratis-slik/31511206925?ref=nf

2500 fans for under 100 kr. Cool

Det satme det bedste jeg nogensinde har gjort.

- Vil du også prøve det af tager jeg tusind kroner i oprettelse af kampagner og lign. samt sætte dig ind i det. Og 250 i timen efterfølgende (til optimering af kampagnerne så de holder den høje CTR %).

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Christian har jo ret. 

Hvordan vil du skabe en høj CTR på 14 dages abonnementer på selvkørende venstrehåndscontainere?

Det rykker ligesom ikke noget for den tilfældige Facebook bruger set i forhold til "gratis slik".

Jeg tror, at du bliver lidt forblændet af dine gode resultater, som man jo ikke kan tage fra dig, men at transformere resultaterne over til en ydelse, som du vil sælge til andre, som har andre typer af varer, er der et stykke vej.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ole Thorup:

Men Christian har jo ret. 

Hvordan vil du skabe en høj CTR på 14 dages abonnementer på selvkørende venstrehåndscontainere?

Det rykker ligesom ikke noget for den tilfældige Facebook bruger set i forhold til "gratis slik".

Jeg tror, at du bliver lidt forblændet af dine gode resultater, som man jo ikke kan tage fra dig, men at transformere resultaterne over til en ydelse, som du vil sælge til andre, som har andre typer af varer, er der et stykke vej.

Hej Ole,

Det sjovt du siger det. Fordi du har ret hvis du snakkede om et hvilket som helst medie. Men lige når det drejer sig om Facebook så kan man sagtens.

Du kan målret din markedsføring til alle mænd mellem 30 - 60 og er gift (typisk landmænd) der intressere sig for køer, landbrug, mælk. Samt bor i jylland. Så kan du ramme den godt. Nu ved jeg ikke hvad en "selvkørende venstrehåndscontainere" er, men jeg vil tro det noget til en landmand.

Min annonce er jo også helt præcist målrettet.

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Nu ved jeg ikke hvad en "selvkørende venstrehåndscontainere" er, men jeg vil tro det noget til en landmand.

Jeg ved heller ikke, hvad det er. Cool

Simon:
Min annonce er jo også helt præcist målrettet.

Lad mig gætte: brugere under 20 (uden penge, som gerne vil have gratis slik)? My point exactly, dem kan du ikke sælge noget til og derfor kan du ikke spejle dine erfaringer herfra over til andre emner/varer

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ole Thorup:

brugere under 20 (uden penge, som gerne vil have gratis slik)? My point exactly, dem kan du ikke sælge noget til og derfor kan du ikke spejle dine erfaringer herfra over til andre emner/varer

Altså hvis du ikke mener folk under 20 kan e-handle så kender jeg mange shops der ikke burde have den succes de har.

Men jeg har også annoncer for andre og der er målgruppen næsten altid 18 + men stadig samme CTR på nogen af dem.

 

 

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at Aminoer skal mindes om, at det som der tilbydes i denne tråd er keine hexerei.
Trådstarter snakker om sine meritter med Facebooks annoncemodul som om han besidder magiske evner.
Der er imo lige lovlig tyk sovs når han fabler om at han holder i hånd med Facebook-toppen.
http://www.amino.dk/forums/t/61444.aspx

Tillykke med cashbacksitet. Det er en stor merit i en alder af 15 år.. eller hvor meget du efterhånden er blevet.

 

 

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Økonomisk Uafhængig:

Synes at Aminoer skal mindes om, at det som der tilbydes i denne tråd er keine hexerei.
Trådstarter snakker om sine meritter med Facebooks annoncemodul som om han besidder magiske evner.
Der er imo lige lovlig tyk sovs når han fabler om at han holder i hånd med Facebook-toppen.
http://www.amino.dk/forums/t/61444.aspx

Tillykke med cashbacksitet. Det er en stor merit i en alder af 15 år.. eller hvor meget du efterhånden er blevet.

Hmm. Hentyder til du ikke tror på jeg har snakket med dem? Eller hvad?

Altså jeg prøver bare at få andre igang med Facebook, da det virkelig er et ekstremt godt og billig medie.
Men det åbentbart ikke noget for dig HR. ØKONOMISK UAFHÆNGIG?

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Altså hvis du ikke mener folk under 20 kan e-handle så kender jeg mange shops der ikke burde have den succes de har

Det var på ingen måde, det jeg mente. Men jeg erkender da, at det kunne læses sådan.

Så jeg prøver igen. Du har ét budskab med dine annoncer (gratis slik, ingen risiko, nemt at få klik). Jeg vil gerne sælge ure i 3.000+ klassen (ikke gratis, opfattet risiko for kunden, konverteringsrate lavere end for en pose Haribo).

Det er altså ikke det samme. Men hvis du insisterer på at skaffe mig 1.000 fans for et par hundrede kroner, så har du da en kunde.

Glemte lige at nævne at jeg selv har annonceret på Facebook det sidste halve år. Så jeg gætter ikke bare.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Simon:
Altså hvis du ikke mener folk under 20 kan e-handle så kender jeg mange shops der ikke burde have den succes de har

Det var på ingen måde, det jeg mente. Men jeg erkender da, at det kunne læses sådan.

Så jeg prøver igen. Du har ét budskab med dine annoncer (gratis slik, ingen risiko, nemt at få klik). Jeg vil gerne sælge ure i 3.000+ klassen (ikke gratis, opfattet risiko for kunden, konverteringsrate lavere end for en pose Haribo).

Det er altså ikke det samme. Men hvis du insisterer på at skaffe mig 1.000 fans for et par hundrede kroner, så har du da en kunde.

Glemte lige at nævne at jeg selv har annonceret på Facebook det sidste halve år. Så jeg gætter ikke bare.

Istedet for at diskutere, så prøv da bare :)

Jeg tror godt Simon kan skaffe dig de fans, og så er det vel en win/win situation for jer begge..

Casper.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)