Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsforsikringer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 55
Fra  facefoto.dk - fotograf Søren Nellemann Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke forsikringsselskaber er gode til erhvervsforsikringer til lille virksomhed (enkeltmands) - bl.a. mht. priser? Nogen erfaringer? F.eks. med If, Alka eller andre?

facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:44
Vi har selv Alm Brand - som giver os nogle helt fantastiske priser.
Kan anbefale dig at ringe til forsikringsoplysningen først (gratis uvildig), som kan give nogle gode råd til hvilke forsikringer du SKAL have, og hvilke der bare er en god ide.

Da vi var ude at shoppe forsikringer, var der prisforskel på 10.000 kr for det samme produkt! Vi tog det bedste, som samtidigt var det billigtste.
Pt giver vi 5000 kr for 4 medarbejdere i netMedia.dk, med diverse tillægsforsikringer.

Held og lykke i jagten.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:23
Vi bruger Tryg - hvilket vi også er udmærket tilfredse med.

Om det er de billigste tør jeg ikke sige, det var så små penge, vi ikke orkede at undersøge nærmere.
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 01:06

Jeg går udfra at det er et spørgsmål om hvilket forsikringer du skal bruge?

Men hvis der er tale om forsikringer for støre beløb kan jeg varmt anbefale at bruge en forsikrings mægler

De priser jeg selv fik var i omegnen af 70.000 kr årligt

igennem ham er prisen kun 45.000 kr

Også er det vel okay at han skal have 2.500 kr for at lave dem

Der ud over indbefatter prisen en service aftale så han løbende holder øje med om der er noget der ændre sig så jeg evt kan få det billigere - eller en bedre dækning

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:05
Facefoto.dk -> Hvis du finder et forsikringsselskab der ønsker at forsikre vores udstyr når det ligger i bilen (er endnu ikke lykkedes mig at finde ordentlig dækning på dette) så sig lige til...!!

Nogle assurandører roder rundt i udvidet indboforsikring, udvidet erhvervsforsikring etc. - men når det kommer til dækning i bilen, så synes jeg at kunne se deres tæer krumme... måske de bare ikke har nosser til det fordi det ved hvad det koster det skidt vi render rundt med ;-)

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:09
Hej

Jeg har netop været på iværksættermessen i Forum. If havde en stand. Prøv og hør om de har et særligt iværksættertilbud?

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 07:05
Hej facefoto.

I mit tilfælde var Tryg det billigste. Hvis du skal have forsikret noget specielt, så vil det være en ide, at undersøge om der er forsikringsselskaber der har speciale i det, som du skal have forsikret. Det er ofte det billigste.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hej.

Jeg kan anbefale dig at bruge en forsikringsmægler, det lyder måske lidt gammeldags, men stormer faktisk frem.

Det er ligesom en bankmægler. Det er en der kun varetager dine interesser og finder den lavest mulige pris.

Deres honorar er indregnet i præmien. Det er meget enkelt.

Prøv evt Dansøe Assurance og tag kontakt til John Visborg.

Held og lykke med det.

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:42
Jeg har lige skiftet til Alm Brand og fået virkelig god betjening. De har også dækket varer for 45000 i min bil, og man kunne også få dækket et højere beløb.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)