Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du prøvet adsense på google parkerede domæner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg loggede ind på google for at se hvad man havde for muligheder med google adsense og så at man kunne parkere domæner man ikke brugte hos dem, hvor de så vil have nogle reklamer på for evt. besøgende.

Jeg ville så lige høre om der var nogle der havde erfaringer med dette, og om det giver noget overhoved?

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 11:25

Lille erfaring - ingen indtægt, men ellers et godt domæne til formålet (troede jeg).

Tror det i teorien kun virker hvis man har et domæne der er så sigende at folk skriver www.detjeggætterpåjegskalbruge.dk i adressefeltet. Det var sådan et domæne jeg benyttede.. ikke den store niche, men med reultat på $0 efter to måneder droppede jeg det.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:50

Jeg har prøvet adsense for domains.

Nu har jeg bl.a. befundet mig i parkeringsindustrien i nogle år efterhånden, men har primært beskæftiget mig med mellemmænd mellem google og yahoo's feeds. Primært fordi google og yahoo ikke tidligere har haft direkte forbindelse til parkeringspublishers (medmindre du har kæmpe volumen) men også fordi disse mellemmænd (f.eks. namedrive, sedo etc. (som tager .dk domæne med danske annoncører)) varetager dine interesser.

Da adsense for domains blev lanceret af google for noget tid siden, så indutrien det som en kærkommen mulighed for at presse mere revenue ud af domænerne, men det har indtil nu vist sig at google ikke videregiver den del de giver til parkeringsfirmaerne, til deres adsense for domains publishers. Med andre ord, hvis du ønsker at parkere dine domæner (og her går jeg ud fra du taler om .dk), bør du måske overveje føromtalte namedrive eller sedo. Jeg har i hvert fald set større indtægt på disse fremfor google eget program -- underligt som det nok lyder.

Som en lille sidenote: Sedo benytter google's feed, namedrive yahoo's og disse to har jeg primært benyttet til danske domæner. Ønsker du at parkere internationale domæne med US/UK/CA trafik kan jeg anbefale parked.com (som også benytter yahoo).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)