Hej Aminoer Jeg skal bruge et stensikkert webhotel - det vil sige et webhotel hvor der tages backup mindst én gang daglig. Da jeg skal hoste løsninger for andre på subdomæner, er det ekstremt vigtigt! Altså jeg skal bruge et webhotel med masser af plads, og ubegrænset antal subdomæner, hvorpå jeg kan installere services som jeg sælger til mine kunder. En kunde kan altså købe en løsning der så bliver placeret på kundenssubdomæne.mitdomæne.dk. Kravspec: PHP og MySQL Er der nogle der kan klare den? På forhånd tak for hjælpen. Mange venlige hilsener |
Peter Holmstrand:Hej Aminoer
Jeg skal bruge et stensikkert webhotel - det vil sige et webhotel hvor der tages backup mindst én gang daglig. Da jeg skal hoste løsninger for andre på subdomæner, er det ekstremt vigtigt!
Altså jeg skal bruge et webhotel med masser af plads, og ubegrænset antal subdomæner, hvorpå jeg kan installere services som jeg sælger til mine kunder. En kunde kan altså købe en løsning der så bliver placeret på kundenssubdomæne.mitdomæne.dk.
Kravspec:
PHP og MySQL
Minimum 10 gigabyte plads, med ubegrænsede udvidelsesmuligheder
Daglig backup
Mulighed for at sende et ubegrænset antal mails, og meget gerne fra en hurtig og stabil SMTP-server
Ubegrænset antal subdomæner
Ekstremt meget trafikEr der nogle der kan klare den?
Jeg forventer at host kan hjælpe med registrering af domænenavn mv.På forhånd tak for hjælpen.
Mange venlige hilsener
Peter
peter@hztrading.dk
Hej Peter, spændende projekt.
Det er jeg sikker på vi kan hjælpe dig med. Hvis prisen ikke er et afgørende parameter, er du meget velkommen til at give os et kald på 8625 3320
Ellers smid mig en mail direkte på support@powerhosting.dk
Ellers vil vi bare ønske dig god vind med projektet!