Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver vi set

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er et helt nyt catering selskab som har svært ved at dukke op på google-listen!

Vi ved en del om søgemaskineoptimering i meta-tags, sidetitel, description mm. 

Men vi ved også at eksterne links, altså folk der linker til os tæller en hel del når det gælder søgemaskineoptimering!

Er der nogen der har nogle gode fifs til at få folk til at linke til os, eller måske oven i købet selv gerne vil, eller kender nogen der vil?

Syns i jeg mangler noget relevant på min side for at få folk til at bogmærke mig?

http://www.nordiskesaesoner.dk

På forhånd mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

3 indekserede sider og 7 indgående links er så lidt at det ikke er noget du kan baserer data på. Ud over dette har du stort set ingen tekst på din side som google kan bruge til at skabe en profil, og den der er vil jeg ikke kalde super optimeret.

Du skal desuden have lavet en 301 redirect så du modtager det fulde udbytte af de links der kommer i fremtiden.

Med hensyn til den viden i har ang title og diverse meta tags, vil jeg sige at det i har lavet er helt forkert og ikke giver det optimale resultat.

Konklusionen er at du/i står med en ret jomfuelig side der trænger til en ordenlig omgang fra a til z

PS: hvis du gerne vil undgå alt for meget spam email fra nigeria, så lav din email om til et foto så den ikke er lavet af tekst.

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Christian!

Tak for dine fifs, du svarer ikke helt på mit spørgsmål, men jeg vil da gå videre med det her fra ...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 15:53

Hej :-)

Jeg vil som Christian, anbefale dig at få lavet en gennemgang af dit website som det første.. der næst glæder det, som du selv skriver om at få opbygget en solid omgang links ind til dine sider - Du kan enten selv tilmelde dit site forskellige linkkataloger og bookmarking sites eller hyre en sekundær konsulent / virksomhed til opgaven.

http:/www.dotseo.org/link-building/ finder du en liste over danske linkkataloger og bookmarking sites som du med fordel kan benytte.

En anden måde du kan afprøve, er at lave en konkurrence hvor folk kan vinde noget? Eller give noget gratis væk? Folk er vilde med gratis ting og konkurrencer.

Måske kender du nogen i dit netværk som har et website? Send dem en email og hør dem om de vil linke til dit website.

Dbh. Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)