Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik - kom med det!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville blive meget glad for, hvis nogen ville vurdere mit nye udkast til firmaets websted. Nu har jeg i nogle dage arbejdet på at rette alle de ting, som jeg umiddelbart ikke brød mig om, og det er lykkes meget godt. Min opfattelse er dog, at der er virkelig god hjælp at hente i dette forum, så nu prøver jeg selv lykken.

Det jeg ønsker en kritik af er designet. Jeg vil ikke sige nej til kritik af andre ting, da det selvfølgelig også kan bruges til forbedringer, men jeg er f.eks. bevidst om, at sproget kan være bedre, så det bliver også lavet. Fejlene må dog som sagt gerne understreges og vedhæftes kommentarer om, hvad der vil forbedre sproget.

Siden er ikke funktionel og de færreste links virker. Endvidere er højre side ikke komplet, da den bare viser en masse af de elementer, der eventuelt kan optræde. Forskellige foreslag i forbindelse hermed imødekommes dog også.

Navigationen (øverst til venstre) er nok den ting, jeg er mest utilfreds med. Jeg vil derfor hellere end gerne have forslag til, hvordan det ellers kan laves. I den sammenhæng skal jeg nok understrege, at der under hvert menupunkt er en del underpunkter.

Herunder (i nævnte rækkefølge) links til udkastet såvel som det eksisterende design. Kommentarer i forhold til forskellene imellem dem er også velkomne.

http://www.framecoders.net/beta/
http://www.framecoders.net/

På forhånd tak!
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at dit billede på den nuværende side (fuglene på lygtepælen" er meget sødt - og meget sigende sammen med teksten. Hvis det blev lidt mere kontrastrigt, så er det faktisk helt pænt.

Din betaside har i mit hoved et andet stilsnit, som jeg også godt kan lide, men forstår ikke helt hvad den grøn-gullige firkant skal fortælle.

Det forstyrrer mit øje lidt at du i bunden har lavet en tabel med dine diverse kontaktoplysninger - og de er alle venstrestillede. Måske kan jeg vænne mig til det, men bare lige første indtryk.

Beta-siden bliver nok nemmere at vurdere, når du i højre side faktisk får noget indhold. Kunne du ikke forsøge at sætte noget dummy-tekst ind, så vi kan danne os et indtryk af den "færdige" side?

Der er sikkert mere at sige, men jeg har ikke lige tid til at tage det nu.

Generelt er det en meget pæn side.

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at den grønne firkant stjæler alt for meget opmærksomhed, i stedet for at fokucere på teksten går øjene bare op på den grønnefirkant, måske den skulle laves anderledes, mindre skarp/farve/størrelse, jeg ved ikke helt hvad der kan gøres, men der virker bare som et forstyrende element.


Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Men for himlens skyld vil jeg inderligt bede dig om at bibeholde siden i en tilstand uden animationer og lyd og popup. Det siger næsten sig selv, men jeg kom i tanker om det, da jeg forsøgte at vride hjernen for at finde en mulighed for at få din topmenu til at virke bedre, som du efterspørger.

Jeg ved godt, at det ikke hjælper noget, men jeg synes også at det er svært at finde et godt alternativ til menuen. Den må ikke blive for poppet - ej heller for kedelig. Hvis jeg kommer i tanker om noget, skal jeg nok skrive...

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for kommentarerne begge to.

Dato: 17-08-2006 17:05:58 Forfatter: pbtryk.dk
Jeg synes at dit billede på den nuværende side (fuglene på lygtepælen' er meget sødt - og meget sigende sammen med teksten. Hvis det blev lidt mere kontrastrigt, så er det faktisk helt pænt.

Din betaside har i mit hoved et andet stilsnit, som jeg også godt kan lide, men forstår ikke helt hvad den grøn-gullige firkant skal fortælle.

Dato: 17-08-2006 18:56:02 Forfatter: magle
Jeg vil også sige at den grønne firkant stjæler alt for meget opmærksomhed, i stedet for at fokucere på teksten går øjene bare op på den grønnefirkant, måske den skulle laves anderledes, mindre skarp/farve/størrelse, jeg ved ikke helt hvad der kan gøres, men der virker bare som et forstyrende element.

Med hensyn til den øverste grafik, så har jeg bare leget lidt med nogle forskellige muligheder. Jeg synes, at det ser godt ud, men der skal uden tvivl gøres noget ved det, når I begge to kommenterer det. Egentlig har jeg hele tiden forestillet mig at placere et rigtigt billede der (som ved den nuværende side). Hvordan lyder den idé? Jeg vil også gerne variere billederne afhængigt af den sektion, man befinder sig på.

Jeg skylder nok også at sige, at jeg I fremtiden fokuserer mere på en anden målgruppe. Jeg vil hellere have flere partneraftaler, end jeg vil have direkte kunder. Derfor vil jeg også henvende mig mere til de personer, der er potentielle partnere, og der mener jeg, at den nuværende side måske er for anonym og afdæmpet.

Dato: 17-08-2006 17:05:58 Forfatter: pbtryk.dk
Det forstyrrer mit øje lidt at du i bunden har lavet en tabel med dine diverse kontaktoplysninger - og de er alle venstrestillede. Måske kan jeg vænne mig til det, men bare lige første indtryk.

Det har du nok ret i. Jeg har placeret dem, så de to yderste er placeret lige under (og fuldstændigt på linje med) de to kolonner, og det samme er faktisk tilfældet i midten. Det er dog ikke så let at se, når jeg på den pågældende side kun har én indholdskolonne. Vil det være bedre, om jeg højrestiller telefonnummeret og de forskellige links - eller skal det være e-mailadressen og de forskellige links? Det vil nok give en bedre symmetri.

Dato: 17-08-2006 17:05:58 Forfatter: pbtryk.dk
Beta-siden bliver nok nemmere at vurdere, når du i højre side faktisk får noget indhold. Kunne du ikke forsøge at sætte noget dummy-tekst ind, så vi kan danne os et indtryk af den 'færdige' side?

Der er sikkert mere at sige, men jeg har ikke lige tid til at tage det nu.

Generelt er det en meget pæn side.

Jeg sørger lige for at fylde lidt mere på i løbet af dagen, ligesom jeg også går i gang med at lege med den grafik, der kan erstatte den nuværende i toppen.

Endnu engang tak for dine kommentarer - og jeres tid.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)