|
Søger 2, måske 4 hættetrøjer som skal bruges til noget PR. tryk foran og skrift bagpå. For: stort spørgsmålstegn med 8 bogstaver under bag: 15 bogstaver.. Nogen der kan give en pris på dette?? Pt. har jeg fået et tilbud på 129,- +moms og 69,- til fragtmanden, så du skal under den!! ![]() Og min. i en kval. der hedder 300gr SKRIV! de skal bruges d. 31. august...! ![]() |
SØGER: Hættetrøjer med eget tryk på! kan du hjælpe..??
|
Deres afdeling er Amager er ret flinke og medgørelige... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Det er en god pris du har fået, men det kan altid gøres bedre på Amino! 128,- pr. stk. + 50,- i fragt og adm. + moms Det er så ikke en 300g men 340g i sort. |
|
Jeg elsker det her forum !!! Skrev for 10 min. siden, og BUM! 2 svar allerede.. Glemte dog at sige at 2 skal være sorte og 2 postkasse røde.! Rimelig vigtigt med de røde.. VH Thorbjörn |
|
Så får du 2 røde og 2 sorte, men så bliver det 300g og til 119,- |
|
Du er en hård mand, Martin. Kunden stiller ekstra krav, og straks "straffer" du ham med at møde kravene og give ham en bedre pris. ![]() I øvrigt kan jeg anbefale at handle med Martin: Høj trykkvalitet og levering til tiden! mvh Hans |
|
|
Jeg driver en lille virksomhed hvor vi sælger streetwear, og vi vil nu prøve at lancere vores eget mærke, derfor søger jeg et tilbud på en 10-20 t-shirt med tryk på brystet og tryk på ryggen. T-shirten skal være i god kvalitet (hvad det så end er for en størrelse) Men smid en mail for nærmere info omkring hvordan de skal se ud Henrik Næsby Boddum Con-Wear |
|
Tak Kjer, altid dejligt med roser fra andre end sælger selv..! Det betyder faktisk så meget at jeg i Bilka den anden dag skulle købe 6 fl. rødvin til 119,- (norm.pris 199,-), men pga. en gut der ikke arbejdede i forretningen, fortalte og roste et andet tilbud, endte jeg med en meget dyrere drue..! faktisk 239,- for 6 flasker, og vi er ikke vindrikkere hjemme på matriklen, men pga. en anden kundes rosende ord, steg købelysten! Nok om sidespring og røverhistorier, tak for indlæggende alle ![]() |
|
Hej. Personligt syntes jeg det er synd at bruge tryk på hættetrøjer.... men jeg er jo nok bare fagidiot ![]() Mvh. Morten Jensen "I tråd med tiden" |
Bliv gratis medlem