Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst: 'Vejl. pris' el. 'Du sparer' ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvad er mest brugervenligt/salgsfremmende at smide på sammen med prisen: Du sparer xxx eller vejl./før pris xxx

Nogen der har undersøgt det eller kender til undersøgelser foretaget ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:38

Hej

Uden at have undersøgelser som dokumentation, tror jeg "Du sparer" virker bedst. De fleste mennesker kan jo godt lide at spare penge!!  Samtidig er det f.eks i mit marked - slik - vanskeligt at tale om vejledende udsalgspris, da det varierer utroligt meget. Selvfølgelig findes der sikkert officiel vejledende pris, men mange store kæder kører med lavere fast salgspris, og hvad er så den vejledende pris ?.

Ellers skriver du : Du sparer hele xx% iforhold til vejledende udsalgspris.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 07:58

Hej.

Det er svært at sige. Hvis jeg endelig køre kampagne på en bestemt vare så skriver jeg både den vejl.udsalgspris samt "Vores normal pris" ... På den måde kan de se at vi altid har været billigere end vejl.udsalgspris og at den nu er sat yderligere ned.

Hvad end du vælger så husk at skrive i dine handelsbetingelser hvad definitionen er på "Du sparer" f.eks. Der er nogle regler  for hvor lang tid varen skal have haft en pris. Sådan at du ikke kan sætte den op med 500kr to dage inden og så i anledning af dit tilbud sætte en 1000kr ned.. Der er et par webshops som har brændt fingrene fordi de mente de var smarte.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)