Uden at have undersøgelser som dokumentation, tror jeg "Du sparer" virker bedst. De fleste mennesker kan jo godt lide at spare penge!! Samtidig er det f.eks i mit marked - slik - vanskeligt at tale om vejledende udsalgspris, da det varierer utroligt meget. Selvfølgelig findes der sikkert officiel vejledende pris, men mange store kæder kører med lavere fast salgspris, og hvad er så den vejledende pris ?.
Ellers skriver du : Du sparer hele xx% iforhold til vejledende udsalgspris.
Det er svært at sige. Hvis jeg endelig køre kampagne på en bestemt vare så skriver jeg både den vejl.udsalgspris samt "Vores normal pris" ... På den måde kan de se at vi altid har været billigere end vejl.udsalgspris og at den nu er sat yderligere ned.
Hvad end du vælger så husk at skrive i dine handelsbetingelser hvad definitionen er på "Du sparer" f.eks. Der er nogle regler for hvor lang tid varen skal have haft en pris. Sådan at du ikke kan sætte den op med 500kr to dage inden og så i anledning af dit tilbud sætte en 1000kr ned.. Der er et par webshops som har brændt fingrene fordi de mente de var smarte.